Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:33:20 GMT

تصادفات درون‌شهری استان سمنان ۴۷ درصد کاهش داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۷۰۲۷

تصادفات درون‌شهری استان سمنان ۴۷ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری عصر سه‌شنبه در جلسه شورای ایمنی راه‌ها و ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه استان سمنان رتبه دوم کشور را در سال جاری به‌واسطه کاهش میزان تصادفات منجر به فوت درصحنه درراه‌های برون‌شهری کسب کرده است، اظهار داشت: تصادفات درون‌شهری منجر به فوت در شهرهای استان سمنان در سال جاری تا پایان شهریورماه، نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۴۷ درصدی و تصادفات برون‌شهری نیز با کاهش ۲۵ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه عدم جذابیت راه‌های استان به همراه تعجیل مسافرین برای رسیدن به مقصد یکی از عوامل افزایش میزان تصادفات درراه‌های استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: جذاب سازی، ارائه خدمات رفاهی و کاهش خستگی و خواب‌آلودگی به همراه افزایش گشت‌های راهور به همراه فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن ازجمله راهکارهای عملیاتی برای کاهش آمار سوانح رانندگی است.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز در دستور کار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به راه‌اندازی مرکز رصد و پایش ترافیک شهری با به‌کارگیری دوربین‌های نظارتی در شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان بیان کرد: سایر شهرهای استان نیز در جهت راه‌اندازی این مرکز اهتمام ورزند.

فخری با تأکید بر اینکه آسیب‌شناسی مناسب و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: اگر از تعداد نقاط خطرآفرین راه‌های درون و برون‌شهری بکاهیم، در ادامه می‌توان تصادفات منجر به فوت را در سطح استان کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری، موتورسواری و ماشین در شهرستان‌های استان ضروری است، خاطرنشان کرد: این طرح باهدف کاهش آمار تصادفات و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام می‌شود.

کد خبر 5052942

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر فخری استانداری سمنان شورای ترافیک ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه اربعین حسینی مراسم عزاداری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان