Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: درمانگاه موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) تحت نظارت نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی امام جمعه و روح‌الله گراوندی فرمانده انتظامی این شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این درمانگاه با همکاری و حضور پزشکان بسیج جامعه پزشکی امکانات و خدمات رایگانی به افراد مستمند و نیازمند ارائه می‌دهد.

فرهمند پور با اشاره به اینکه این درمانگاه در خیابان حافظ نبش خیابان طالقانی افتتاح شده است، اظهار داشت: مددجویان تحت پوشش موسسه چهارده معصوم (ع) و سایر موسسات خیره همچنین افراد نیازمندی که از طرف ارگان‌های دولتی معرفی شوند می‌توانند از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شوند، ضمن اینکه پذیرش عمومی برای سایر افراد ندارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمانگاه خیریه افتتاح درمانگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد