Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به همراه حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج در بازدید از مکان‌های پیشنهادی ساماندهی دستفروشان سنندجی بر حفظ معیشت این قشر تاکید کرد.

چند سالی است موضوع جمع‌آوری دستفروشان سنندجی از سوی مسوولان شهرداری مطرح شده است، موضوعی که همواره با مخالفت دستفروشان بی‌نتیجه مانده و تاکنون راه به جایی نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان از اردیبهشت امسال و پس از نهایی شدن اجرای پروژه پیاده‌راه خیابان فردوسی وارد فاز جدیدی شد و روز به روز با پیشرفت پروژه بر حجم نگرانی دستفروشان از آینده مبهم و نامعلوم آنان افزوده شد.

حال که پروژه پیاده راه فردوسی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند نگرانی دستفروشان از وضعیت معیشتشان به اوج خود رسیده است و بیم آن دارند که جمع‌آوری بساطشان در این مسیر بدون تعریف جانمایی جدید درآمدشان را با مخاطره مواجه کند.

پس از اعلام نارضایتی دستفروشان سنندجی از وضعیت نابسمان خود, سردار حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به این موضوع ورود کرد و شامگاه امروز به همراه شهردار سنندج از چند مکان پیشنهادی ساماندهی دستفروشان بازدید به عمل آورد.

سردار حسینی ضمن تاکید بر حفظ معیشت دستفروشان، جمع‌آوری انها را ملزم به ساماندهی مناسب به شیوه‌ای که کمترین آسیب را از این جابجایی متحمل شوند، دانست.

وی گفت: علی‌رغم اینکه هرج و مرج موجود در خیابان فردوسی جلوه مبلمان شهری را به هم ریخته است اما نمی‌شود با دستفروشان هم بدون هیچ برنامه‌ای برخورد شود.

سردار حسینی با بیان اینکه دستفروشان به دنبال کسب درآمد هستند، بیان کرد: یک دستفروش در وضعیت نابسمان کنونی اقتصادی و مشکلات مرتبط با بیماری کرونا به دنبال کسب نان حلال برای خانواده خود است و نمی‌شود بدون ارایه راهکاری مناسب اقدام به جمع‌آوری آنان کرد و از این رو شهرداری باید راهکار مناسبی را اتخاذ نماید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه جمع‌آوری دستفروشان باید همراه با راهکار مناسب باشد و این مهم باید قبل از هرکاری در دستور کار و اولویت قرار گیرد، ادامه داد: باید هم موضوع مبلمان و زیبایی بصری خیابان فردوسی و هم ساماندهی دستفروشان بدون آسیب دیدن معیشت آنان در موضوع جمع‌آوری دستفروشان با هم لحاظ شود.

سردار حسینی در این بازدید با مکان‌های پیشنهادی ساماندهی دستفروشان از سوی شهرداری موافقت نکرد و تاکید کرده است که باید یک جای مناسب برای این منظور لحاظ شود و در سریع‌ترین زمان ممکن هم اتفاق بیفتد که شهردار سنندج هم قول پیگیری داده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج کردستان ساماندهی فرمانده سپاه ساماندهی دستفروشان دستفروشان سنندج سردار حسینی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد

«عطا بهرامی» کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به لیست انتخاباتی صبح ایران، اظهار داشت: در دور اول ما رقابتی داشتیم که عمدتاً طیف جناح راست بیشتر کار می‌کرد، البته علی مطهری که به طیف مقابل معروف است در دور دوم تقریباً به عنوان کلیت اصولگرایی شناخته می‌شود که در ظاهر یکپارچه است ولی در باطن یکپارچه نیست، در آن هویت روشنی را نمی‌بینید. در لیست انتخاباتی صبح ایران دعوای سیاسی زیادی وجود ندارد. ملاک در این لیست شفافیت است و به طریقی به دنبال بازگرداندن مجلس به جایگاه خود است تا مجلس در راس امور باشد چرا که امروز مجلس در راس امور نیست.

وی با بیان اینکه هم پوشانی در بین فهرست‌ها زیاد بود، ادامه داد: من تصوری ندارم که چه خواهد شد و هیچ قرینه‌ای برایش نیست چون همپوشانی بین فهرست‌ها زیاد است و نتیجه قابل پیش بینی نیست.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به تخصصی که دارید، اگر به عنوان نماینده مجلس انتخاب شوید در چه کمیسیون یا کمیسیون‌هایی به طور تخصصی کار خواهید کرد، گفت: کمیسیون اقتصادی، صنایع و برنامه بودجه مد نظرم است.

بهرامی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم، گفت: مجلس باید دولت و نهادها را موظف کند به قوانین بالا دستی عمل کنند. در قوانین بالا دستی اوضاعمان بد نیست، کارهای چهارچوب داری را انجام داده‌ایم، انجا که بحث نوشتن است حرف بی ربط ننوشته‌ایم بلکه در عمل کار بی ربط می‌کنیم.

وی رسیدگی به مسائل اقتصادی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و ادامه داد: مجلس دوازدهم باید به مباحث خودرو، مسکن، مالیات و معیشت مردم بپردازد.

بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا به پویش انتخاباتی مهر می‌پیوندید، بیان کرد: بله به این پویش می‌پیوندم؛ کاری که خبرگزاری مهر انجام داده اینکه کاندیداهای مجلس را از مراجعه به اسپانسرها و غیره بی نیاز و یا کم نیاز می‌کند، این استقلال کاندیداها را بیشتر می‌کند.

کد خبر 6097356 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته