Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در نخستین دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، تیم زنیت در خانه مغلوب نماینده بلژیک شد.

خبرگزاری میزان - هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۰:۲۵ با برگزاری دو دیدار در روسیه و اوکراین آغاز شد.

در یکی از دیدارها از گروه F، تیم زنیت درحالی که سردار آزمون را در ترکیب اصلی خود داشت، میزبان کلوب بروژ بلژیک بود که در پایان یاران سردار با گل دقایق پایانی مهمان بلژیکی، شکستی تلخ را خانه و آن هم در هفته نخست تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ابتدا مانوئل دنیس در دقیقه ۶۳ برای کلوب بروژ گلزنی کرد اما ۹ دقیقه بعد شوتی سهمگین لوورن پس از برخورد به تیرک دروازه به سر دروازه بان کلوب بروژ برخورد کرد تا گل زنیت در دقیقه ۷۴ گل به خودی و به نام اتا هوروات، دروازه‌بان کلوب بروژ ثبت شود.

در ادامه تلاش‌های سردار آزمون و دیگر مهاجمان زنیت برای گلزنی نتیجه نداد و در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند در دقیقه ۹۳ دی‌کتلایر توانست در یک غافلگیری گل دوم مهمان را به ثمر برساند تا در پایان زنیت با نتیجه ۲ بر یک شکست بخورد.

در دیگر بازی این گروه از ساعت ۲۲:۳۰ لاتزیو در دیداری حساس به مصاف دورتموند می‌رود.

همچنین در دیگر دیدار مهم و از گروه G، یوونتوس درحالی در اوکراین مهمان دینامو کیف بود که کریستیانو رونالدو را به دلیل ابتلای این ستاره پرتغالی به بیماری کرونا در اختیار نداشت، اما با این وجود شاگردان آندرا پیرلو با ارائه نمایشی مقتدرانه و در شب درخشش آلوارو موراتا موفق شدند با دو گل برابر حریف سخت کوش اوکراینی به پیروزی برسند.

آلوارو موراتا در دقایق ۴۶ و ۸۴ دو گل برای یوونتوس به ثمر رساند تا بانوی پیر یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را در هفته نخست کسب کند.

در دیگر بازی مهم این گروه بارسلونا در نیوکمپ رو در روی تیم ناشناخته فرنتس واروش مجارستان قرار می‌گیرد.

در دیگر دیدارهای هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ و از گروه H پاریسن ژرمن از منچستریونایتد میزبانی می‌کند و لایپزیش به مصاف باشاک شهیر ترکیه می‌رود.

از گروه E نیز، چلسی در استمفورد بریج از سویا پذیرایی می‌کند و رن رو در روی کراسنودار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون یوونتوس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم