Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، شبکه خبری فاکس‌نیوز سه‌شنبه شب به وقت تهران به نقل از مقامات نظامی آمریکا گزارش داد یک فروند جنگنده اف-18 سوپر هورنت نیروی دریایی آمریکا در جنوب ایالت کالیفرنیا دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

بر اساس اظهارات مقامات آمریکایی، این جنگنده حوالی ساعت 10:30 صبح به وقت محلی در نزدیکی پایگاه هوایی-دریایی Weopons Station سقوط کرده و خلبان جنگنده که توانسته است به‌موقع اجکت کند، اکنون در بیمارستانی در همان منطقه بستری است و شرایطش پایدار گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که پس از سقوط این هواپیمای جنگنده، مأموران آتش‌نشانی در محل سقوط آن حاضر شده و اقدامات لازم را به عمل آورده‌اند.

گزارش‌های تأییدنشده‌ای مبنی بر اینکه جنگنده مذکور مهمات جنگی با خود حمل می‌کرده است نیز در برخی رسانه‌های محلی منتشر شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 94 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش به یک خانه در شهر حنین در جنوب لبنان یورش بردند. بنابر گزارش خبرنگار تابناک از جنوب لبنان، بلافاصله پس از این تهاجم آور برداری از محل اصابت موشک ها آغاز شده است. تاکنون شش زن و کودک از زیر آور این تهاجم بیرون کشیده شده‌اند که دو نفر از آنها به شهادت رسیده و چهار نفر دیگر راهی بیمارستان شده اند. شهدای این تهاجم مریم قشاقش همسر یکی از شهدای حرکه امل و دختر برادر او (شهیده مریم قشاقش) هستند. اولین فیلم ارسالی از منزلی که توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تخریب شد را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • حادثه دریایی در جنوب غرب عدن
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • قیمت طلا سقوط کرد