Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تمرین دیروز آبی ها در حالی برگزار شد که بر تن  رشید مظاهری  پیراهن شماره ۱۲ دیده می شد و این موضوع در حالی اتفاق افتاد که حرف و حدیث هایی در روزهای اخیر راجع به این که پیراهن شماره ۱ استقلالی ها بر تن کدام گلر می نشیند به وجود آمده بود که البته علاقه مظاهری به پوشیدن پیراهن شماره ۱۲ این موضوع را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان ملی پوش آبی ها که همیشه عادت به پوشیدن پیراهنی با شماره ۱۲ داشت در دوران حضور در تراکتور به دلیل اختصاص داشتن این شماره به هواداران، بالاجبار پیراهن شماره ۱ را به تن می کرد و حالا می تواند باز هم به عدد مورد نظر خود برسد.

به این ترتیب باید گفت شماره هایی که بر تن دو گلر اصلی استقلال در تمرینات و حتی بازی ها دیده می شود به دلیل اصلی و یا نیمکت نشین بودن هیچ کدام از آنها نیست و صرفا به دلیل علاقه به شماره ای خاص است و به این ترتیب باید تا آغاز بازی های لیگ منتظر بمانیم تا از دروازه بان های اول و دوم استقلال در لیگ بیستم شناخت پیدا کنیم.

این در حالی است که برخی خبرها از احتمال سید حسین حسینی از استقلال خبر می دهد. باید منتظر ماند و دید آیا پیراهن شماره یک استقلال را امسال هیچ دروازه بانی بر تن نمی کند؟

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رشید مظاهری دروازه بان گلر استقلال استقلال پیراهن استقلال دروازه بان استقلال گلر استقلال رشید مظاهری پیراهن شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی(کارت زرد)، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی(کارت زرد)، ایمان سلیمی(کارت زرد - ۴۳ میلادفخرالدینی)، مهرداد محمدی(۷۷ آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان(کارت زرد)، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (کارت زرد - ۶۵- محسن آذرباد)، کمال‌ کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری ( کارت زرد - ۷۸- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی(کارت زرد)، فردین یوسفی.

پیش بینی ها غلط از آب درآمد

استقلال که با آگاهی از نتیجه دیدار پرسپولیس برابر نساجی گام در دیدار با ذوب آهن گذاشته بود، در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شد و در یک ضد حمله دروازه خود را باز شده دید. در حالی که آبی پوشان مطابق پیش بینی ها حمله روی دروازه ذوب آهن را در دستور کار قرار داده بودند در دقیقه ۶ مجید علیاری در یک ضد حمله از مدافعان استقلال عبور کرد و با یک ضربه چیپ زیبا دروازه حسینی را باز کرد.

میدان داری استقلال و بازی تدافعی ذوب آهن

پس از این گل آبی پوشان نبض بازی را در اختیار گرفتند و با گردش توپ در نقاط مختلف زمین سعی در نزدیک شدن به دروازه ذوب آهن را داشتند. با این حال ذوب‌آهن با دفاعی منطقی و کم اشتباه از گل زده خود مراقبت کردند. نکونام برای این که بتواند جریان بازی را تغییر دهد تاکتیک های مختلفی را پیاده کرد اما تیمش نتوانست دروازه مهمان را باز کند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان برسد.

گل جنجالی مردود اعلام شد

نیمه دوم را استقلال هجومی آغاز کرد و برای جبران گل خورده فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و خیلی زود هم به گل رسید اما کوپال ناظمی این گل را به دلیل آفساید و برخورد توپ به دست مهاجم ذوب آهن مردود اعلام کرد که تصمیم او با اعتراض شدید بازیکنان استقلال همراه شد و هواداران هم علیه داور شعار دادند.

فشار استقلال و رسیدن به گل تساوی

شاگردان جواد نکونام برای این که گل تساوی را به ثمر برسانند دقایق طولانی روی دروازه ذوب آهن خیمه زدند و توپ های پرتعدادی را از هر دو جناح روی دروازه ارسال کردند که مدافعان و دروازه بان ذوب آهن کم اشتباه ظاهر شدند و توپ را برگشت دادند. اما بالاخره در دقیقه ۶۴ ماشاریپوف قفل دروازه ذوب آهن را باز کرد. ارسال جلالی از سمت چپ با ضربه سر مرادمند درون محوطه جریمه به بازیکن ازبک رسید و این بازیکن با ضربه ای تماشایی توپ را به زیر تیر دروازه زدتا گل آبی پوشان به ثمر برسد.

تدبیر ذوب آهن برای نخوردن گل دوم

شاگردان محمد ربیعی که دقایق طولانی زیر فشار حملات استقلال بودند و در نهایت گل تساوی را دریافت کردند، بعد از این گل از لاک دفاعی خارج شدند و برای این که گل دوم را دریافت نکنند حملاتی را روی دروازه میزبان طراحی کردند اما نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه حسینی ایجاد کنند.

حسینی به فریاد استقلال رسید

در حالی که بازی وارد ۱۰ دقیقه پایانی شده بود، ذوبی ها در یکی از حملات خود در دقیقه ۸۱ دروازه استقلال را به شدت تهدید کردند که سیدحسین حسینی با واکنشی عالی توپ را دفع کرد تا یکی از موقعیت های خوب حریف را بگیرد. یک دقیقه بعد بازهم ذوب آهن صاحب موقعیت شد که شوت آذرباد از کنار دروازه به بیرون رفت.

بلانکو کار را تمام کرد

در شرایطی که بازی وارد دقایق وقت اضافه شده بود، استقلال به گل دوم رسید و در چهارمین دقیقه از ۶ دقیقه وقت اضافه بلانکو درون محوطه جریمه توپ سرگردان را با ضربه ای تماشایی و غیرقابل مهار به گل دوم تبدیل کرد تا آبی پوشان به یک پیروزی حیاتی برسند و بعد از عقب افتادن و از دست دادن صدر جدول به بازی برگردند و همچنان صدرنشین باشند.

تعقیب و گریز در صدر ادامه دارد

با پیروزی استقلال برابر ذوب آهن و برد پرسپولیس برابر نساجی، تعقیب و گریز در صدر جدول ادامه خواهد داشت و چهار بازی پایانی لیگ از حساسیت بالاتری برخوردار خواهد شد. استقلال ۵۷ امتیازی و در صدر است و پرسپولیس با ۵۶ امتیاز در تعقیب این تیم است. 

کد خبر 6098754 رضا خسروي

دیگر خبرها

  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد