Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سوئیسی دورتموند گفت لاتزیو از آخرین مصاف دو تیم تاکنون خیلی پیشرفت کرده و تیمش از موقعیت ها استفاده نکرده است. 

دورتموند در اولین بازی مرحله گروهی، در خانه لاتزیو 3-1 شکست خورد. لوسین فاوره، سرمربی دورتموند پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما  مخصوصا در نیمه اول خوب کار نکردیم اما توپ را به خوبی در کنترل نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در تمام نبردها نفر دوم بودیم. اگر شما فقط با یک یا دو بازیکن بجنگید، کار برای تیم سخت می شود. گل اول لاتزیو از اشتباه فردی ما به ثمر رسید. ما آشفته بودیم و در بازیسازی صبر نداشتیم. فوتبال جنگ است. اگر فقط یک یا دو بازیکن در زمین بجنگند، برای برای تیم سخت می شود. 

ما 5 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما در به ثمر رساندن آنها ناتوان بودیم. اراده و انگیزه کافی در تیم نبود. با وجود همه این ها، باید این را خاطرنشان کنم که لاتزیو تیم بسیار خوبی است که فصل گذشته برای کسب قهرمانی یوونتوس را به چالش کشیده بود. امشب به یک نمایش استثنایی مقابل آنها نیاز داشتیم اما چنین چیزی وجود نداشت. لاتزیو از زمانی که در لیگ اروپا مقابل آنها بازی کردیم، قطعا پیشرفت کرده است. این حقیقت که آنها حالا در لیگ قهرمانان هستند، حرف مرا ثابت می کند. 

با توجه به پیروزی کلوب بروخه مقابل زنیت، تیم بلژیکی و لاتزیو فعلا با سه امتیاز در صدر گروه هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 4-2 شکست خورد. بارسا علیرغم از دست دادن رتبه دوم، با این نتیجه قهرمانی زودهنگام رئال مادرید را مسجل کرد.

ژاوی هرناندز پس از شکست تیمش گفت:"توضیحی برای این شکست ندارم. ما روی مسابقه مسلط بودیم و آن را کنترل کرده بودیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم و سپس سه گل خوردیم."

ناراحتی از شکست؟

واقعاً مایه شرمساری است. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم. در این مسابقه فقدان رقابت و بلوغ و همینطور خطاهای فردی را دیدیم که نباید در این سطح اتفاق بیفتد.

گفتگو با سرمربی حریف؟

میشل به من گفت که نمی‌توانست باور کند چطور در این بازی برنده شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل بعد دوباره تلاش کنیم.

گل‌های حریف؟

آن‌ها به خاطر اشتباهات ما در عرض دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند. فصل گذشته اشتباهات فردی را کم کردیم اما در این فصل آن‌ها را دو برابر کردیم! امیدواریم 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم.

ذهنیت تیم؟

ما در مورد ذهنیت تیم زیاد صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم، اما این اشتباهات همچنان اتفاق می‌افتد. باید خیلی تغییر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده دوباره رقابت کنیم. در هر وضعیت نامطلوبی، ما از نظر روانی دچار فروپاشی می‌شویم. این مسئله مربوط به بلوغ است.

واکنش شما به نتیجه؟

ما مسابقه‌ای را که کنترل کرده بودیم، باختیم. امروز آرام ماندن بسیار سخت است. بسیار ناراحت و عصبانی‌ام. 60 دقیقه اول خوب بودیم. واقعاً مایه شرمساری است. ما امروز دو روی یک سکه را زندگی کردیم. بازی درخشان تا دقیقه 60. بعد از دقیقه 60 هم مانند تمام فصل، اتفاقات قدیمی تکرار شد.

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)