Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان بر ضرورت مسئله محور بودن پژوهش ها تاکید کرد و گفت: پژوهش ها باید با رویکرد حل مسائل و بررسی دقیق واقعیات جامعه انجام شوند.

فاطمه منصوری در شورای پژوهش استانداری سمنان با تاکید بر اهمیت ساماندهی پژوهش ها و لزوم هم فکری و هم افزایی در انجام پروهش ها در استانداری اظهار کرد: پژوهش ها باید مسئله محور بوده و منجر به مداخله در حل مسائل شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راهبری پژوهش های استان را استانداری سمنان با همراهی سازمان مدیریت برنامه ریزی عهده دار است افزود: شورای پژوهش استانداری سمنان با مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار می شود.
معاون استاندار سمنان اهمیت پژوهش را در میزان بهره برداری از آن دانست و افزود: همه تصمیم‌گیری ها در حوزه های مختلف باید بر پایه ی پژوهش باشد و از همین رو باید در انتخاب موضوعات پژوهش و نحوه ی انجام آن حساسیت ویژه داشت.
منصوری گفت: پژوهش ها چه کاربردی باشد و چه راهبردی باید مبتنی بر نیاز سنجی و واقعیت های جامعه بوده و مشکلات و دغدغه های جامعه را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تاکید بر اینکه پژوهش ها باید در دستگاههای اجرایی منتج به بهره برداری شود گفت: در شورای پژوهش استان مقرر شده دستگاه ها تاثیرات و نتایج طرح های پژوهشی خود را گزارش دهند.

وی بر ضرورت استفاده از طرح های پژوهشی انجام شده تاکید و خاطرنشان کرد: قرار است که نتایج پژوهش های استانداری در سال ۹۷ و ۹۸ نیز تدوین و برای بهره برداری در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

منصوری همچنین بر ترویج نگاه پژوهشی در بین کارکنان دستگاه ها تاکید کرد و  با اشاره به لزوم تجلیل از صاحبان پژوهش های کاربردی افزود: ارج گذاری و تقدیر به موقع و به جا از افرادی که پژوهش های آنان موجب افزایش بهره وری و راندمان کاری می شود می بایست مورد توجه قرار گیرد .
معاون استاندار سمنان بر تهیه بانک اطلاعاتی پژوهش ها و پایان نامه های مرتبط با محورهای توسعه استان تاکید و اظهار کرد: دستگاه های اجرایی از پایان نامه های دانشجویی و پژوهش های کاربردی مرتبط با ماموریت های دستگاه خود حمایت کنند.

وی نقش شورای پژوهش استانداری را حائز اهمیت خواند و خواستار آن شد که علاوه بر بررسی و انتخاب هوشمندانه ی موضوعات پژوهش سالانه ی استانداری، پژوهش های داخلی دفاتر نیز در این شورا مطرح و بررسی و مصوب شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی استان سمنان استانداری سمنان شورای پژوهش استان پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد