Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات نوامبر در آستانه دومین و آخرین مناظره انتخاباتی در برابر ترامپ ، رویکرد محتاطانه‌ای را اتخاذ کرده است و به نظر می رسد این مناظره یکی از مهمترین نقاط عطف در رقابت های انتخاباتی خواهد بود.

 بر اساس این گزارش، اکثر نظرسنجی ها نشان می دهد بایدن در بیشتر ایالت های مهم و کلیدی از ترامپ پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ستاد انتخاباتی بایدن هشدار داده است که رقابت بسیار نزدیک است و ترامپ هنوز شانس پیروزی در انتخابات نوامبر را دارد.

 ترامپ که زیر فشار زیادی قرار دارد، به سفرهای انتخاباتی اش ادامه می دهد و روز دوشنبه به آریزونا سفر کرده است. وی همچنین قصد دارد پیش از مناظره روز پنجشنبه به پنسیلوانیا و کارولینای شمالی نیز سفر کند.

بایدن طی روزهای اخیر به ندرت از خانه‌اش خارج شده ولی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این احتمال وجود دارد که بایدن به همراه باراک اوباما در یک برنامه تبلیغاتی در روز چهارشنبه شرکت کند.

شیوع ویروس کرونا موجب شده تا اوباما تا حد زیادی در برنامه های انتخاباتی بایدن به حاشیه رانده شود و برنامه چهارشنبه نخستین حضور فیزیکی اوباما در رقابت های انتخاباتی خواهد بود.

عملکرد ترامپ در مناظره نخست انتخاباتی به ضررش تمام شده است. وی بارها سعی کرد تا صحبت های بایدن را قطع کند. نظرسنجی ها نشان می دهد که بایدن پیروز قاطع مناظره نخست بوده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است که در مناظره پنجشنبه فرصت بیشتری به بایدن خواهد داد تا صحبت کند.

ولی دموکرات ها از مشاوران بایدن خواسته‌اند تا او را برای هر چیزی آماده کنند. این احتمال وجود دارد که ترامپ در مناظره پنجشنبه حملات تندی را علیه بایدن و پسرش آغاز کند.

دموکرات ها معتقدند که بایدن باید همه تمرکز خود را روی عملکرد ترامپ در مسائل اقتصادی و مقابله با شیوع ویروس کرونا متمرکز کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات ترامپ نظرسنجی مناظره انتخاباتی بایدن مناظره ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از امروز سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ پخش و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
به گفته مدیر کل صدا و سیمای استان فارس فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده است.
پهلوانیان افزود: برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا