Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه اگر روند ابتلا به همین روال ادامه داشته باشد، مطمئنا تهران با مشکل جدی در زمینه بستری بیماران جدید کرونایی مواجه می‌شود.

دکتر علی ماهر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به روند صعودی ابتلا و میزان بستری بیماران کرونایی در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران در طول پیک سوم کرونا، اظهار کرد: متاسفانه همچنان میزان ورودی بیمارستان‌ها به مراتب بیشتر از ترخیصی‌هاست و هر روز نیز بر تعداد مبتلایان و مراجعین به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و به تبع آن افراد نیازمند بستری افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبیعتا ظرفیت تخت‌های عادی و ویژه در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تهران از چند وقت پیش تکمیل شده است، گفت: از هفته گذشته اکثر بیمارستان‌ها با ترخیص بیماران الکتیو، ظرفیت‌های جدیدی را برای بستری بیماران کرونایی ایجاد کردند که این ظرفیت نیز محدود بوده و حداکثر طی چند روز آینده پر می‌شود.

ماهر با بیان اینکه اگر روند به همین روال ادامه داشته باشد، مطمئنا تهران با مشکل جدی در زمینه بستری بیماران جدید کرونایی مواجه می‌شود، اظهار کرد: البته استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های صحرایی هنوز در دستور کار ستاد قرار نگرفته ولی این امکان وجود دارد که در صورت نیاز و بحرانی شدن شرایط از ظرفیت این بیمارستان‌ها نیز استفاده شود.

وی تامین نیرو برای ارایه خدمات درمانی در بیمارستان‌های صحرایی را معضل جدی دانست و گفت: در این رابطه نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم و به زودی در زمینه راه‌اندازی این بیمارستان‌ها در نقاط مختلف تهران تصمیم‌گیری می شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونای تهران در پایان با بیان اینکه امکانات و تجهیزات لازم برای ارایه خدمات درمانی در بیمارستان های صحرایی فراهم می‌شود، گفت: اولویت اول ما ایجاد تخت‌های سیار ویژه در این بیمارستان‌هاست.

لینک کوتاه: asriran.com/0039iZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا بیمارستان های صحرایی بستری بیماران بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری