Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «متولد ماه مهر» گفت: خوشبختانه بعد از گذراندن دوره‌ای بسیار سخت امروز وضعیت جسمی و روحی ام بسیار بهتر است و دیروز از بیمارستان مرخص شدم، در حال حاضر در منزل استراحت کرده و دوران قرنطینه خودم را پشت سر می‌گذارم.

اتابک نادری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه بعد از گذراندن دوره‌ای بسیار سخت امروز وضعیت جسمی و روحی ام بسیار بهتر است و دیروز از بیمارستان مرخص شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در منزل استراحت کرده و دوران قرنطینه خودم را پشت سر می‌گذارم.

وی درباره شدت بیماری خود اضافه کرد: بنده بعد از آگاهی از بیماری نزدیک به ۱۳ روز در منزل بستری بودم، اما به دلیل وخامت حالم و بعد از انجام سی تی اسکن ریه سریعا به بیمارستان منتقل شدم. متاسفانه شدت بیماری برای من بسیار زیاد بود و بخش زیادی از ریه‌های من درگیر بیماری شده بود، اما خدا را شکر می‌کنم که توانستم این اتفاق را پشت سر بگذارم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

این بازیگر سینما و تئاتر با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد: طی روز‌هایی که در بیمارستان بستری بودم صحنه‌های بسیار ناگواری را مشاهده کردم، همه افراد به دلیل بی مبالاتی به راحتی کرونا گرفته بودند، حتی جوانی بیست ساله هم به دلیل مصرف قلیان در محیطی عمومی به بیماری مبتلا شده و به کما رفته بود. دلیل این اتفاق مصرف قلیان سه جوان بود که هر سه هم کرونا گرفته بودند و وضع یکی از آن‌ها بسیار وخیم بود، در کل می‌خواهم بگویم که وضعیت وقتی از نزدیک با آن روبرو می‌شویم بسیار خطرناک است.

وی در همین راستا تاکید کرد: پزشکان و پرستاران ایثار فراوانی را طی این مدت کرده اند، من این از خودگذشتگی را از نزدیک دیدم، از همه خواهش می‌کنم در برابر چنین از خود گذشتگی کمترین کار زدن یک ماسک است را انجام دهیم، شخص من با وجود اینکه رعایت می‌کردم کرونا گرفتم، این بیماری بسیار خطرناک است و به هیچ وجه نباید آن را شوخی گرفت.

بازیگر فیلم «متولد ماه مهر» با اشاره به پر بودن ظرفیت بیمارستانی که در آن بستری بوده اضافه کرد: باور کنید روزانه تعداد زیادی بیمار کرونایی به بیمارستان می‌آمدند، پزشکان و پرستاران به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی هستند، اما باور کنید که روزگار بسیار سختی را سپری می‌کنند، انصاف نیست که با بی ملاحظگی در قبال رعایت نکات بهداشتی تا این حد به این عزیزان ظلم شود. از مردم می‌خواهم سهل انگاری را کنار گذاشته و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. ما باید دقت کرده و بحران امروز کرونا را جدی بگیریم.

نادری درباره تعطیلی تئاتر در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: از نظر من با تعطیلی یک جانبه تئاتر و سینما چیزی حل نمی‌شود، این تعطیلی باید کلی صورت گیرد تا تعداد قربانیان و مبتلایان کاهش یابد، در حال حاضر کافی شاپ‌ها، بازار و پاساژ‌ها باز هستند، به نظر من تا فروکش کردن موج جدید باید همه را تعطیل کرد. از نظر من برای جلوگیری از بروز فجایع بیشتر باید یک نگاه کلی داشته باشیم و مقطعی برخورد نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتابک نادری اخبار تئاتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتابک نادری اخبار تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۳۰ عنوان برنامه در این منطقه پیش‌بینی و اجرا شده است که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها جشن «دروازه آفتاب» همراه با تجلیل از فرهیختگان شهر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در ویژه برنامه جشن بزرگ دروازه آفتاب در پارک کوثر خوراسگان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۳۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۵ پیش بینی و اجرا شده است که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها ویژه برنامه جشن دروازه آفتاب بود که با رویکرد تاریخی و اصفهان شناسی با استقبال چشمگیر و چند هزار نفری شهروندان مواجه شد.

وی افزود: تجلیل از چهره‌های اثر گذار اجتماعی از دیگر اهداف این ویژه برنامه بود که طی آن از ۲ نفر از فرهیختگان شهر «علی امینی» به عنوان نخبه ورزشی جانبازان و «استاد نادرقلی نادری رارانی» به عنوان نویسنده و پژوهشگر تاریخی قدردانی و تکریم شدند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: علی امینی متولد سال ۱۳۴۴ محله پزوه خوراسگان است که در دوران دفاع مقدس در کنار حاج حسین خرازی در جبهه‌های حق علیه باطل مشغول نبرد بود و در چند عملیات دچار مجروحیت شد و به درجه جانبازی نائل آمد؛ او بیشترین درصد جانبازی استان اصفهان را دارد و یک دست و دوپای وی در حین جنگ و در عملیات‌های مختلف دچار مجروحیت و قطع شده است، اما با رو آوردن به ورزش به صورت حرفه‌ای بیش از ۵۰۰ مقام و رتبه در سطح مسابقات استان، کشور و در مسابقات بین‌المللی کسب و با رکوردشکنی بیش از ۳۵ سال است که در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به افتخار آفرینی بوده است و بیشترین مقام بین المللی را با ۹ عنوان و کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات شنای جهانی سال ۲۰۱۶ به دست آورده است.

نظری‌پور درباره شخصیت استاد نادرقلی نادری‌رارانی گفت: استاد نادری رارانی در سال ۱۳۱۷ شمسی در روستای تاریخی راران دیده به جهان گشود و پس از شش سال تحصیل در خوراسگان برای طی کردن مقطع متوسطه عازم اصفهان شد و افتخار آشنایی و شاگردی استاد جلال الدین همایی را به دست آورد و پس از آن برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به تهران رفت و از آن پس برای تحقیق و پژوهش در فرهنگ‌های مختلف بشری، آثار، موزه‌ها و کتابخانه های معتبر رهسپار کشورهای گوناگون جهان شد. استاد نادری رارانی ۱۰۴ اثر مکتوب در رابطه با قرآن، تاریخ، ادبیات و هنر به رشته تحریر درآوردهاست و آخرین اثر خود را با عنوان گذرگاه زندگی در حدود ۷۰۰ صفحه به یونسکو اهدا کرده است.

کد خبر 748247

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد