Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:07:49 GMT

عملکرد استان ایلام در حوزه اقتصادی مطلوب است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۸۹۲۸

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با وجود شرایط موجود عملکرد استان ایلام، ظرف سه سال گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی با فاصله در کشور اول بوده است.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان،  ضمن تشکر از زحمات و تلاش های دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف، اظهار کرد: در مجموع دستگاه های اجرایی استان عملکرد خوب و موفقی داشته اند اما برخی از ادارات ما از جمله‌ استانداری در مستندسازی و ارائه گزارشات ضعیف عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه که مدیرانی که در ارائه مستندات کوتاهی کرده اند در حق خود و استان ظلم کرده اند، گفت: این در حالی است که عملکرد برخی از این ادارات نمونه بوده است اما در ارزیابی نمره ضعیف گرفته است که در اینجا دو مطلب قابل طرح است و آن اینکه یا مدیران و کارشناسان مربوطه مستندات لازم را ارائه نداده اند یا در ارزیابی هایی که انجام شده (درون استانی) در حق آن ادارات اجحاف شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برخی ادارات ما در عملکرد ضعیف هستند اما در گزارش دهی و ارائه مستندات قوی عمل کرده اند و برعکس اداراتی نیز داریم عملکرد بسیار خوبی دارند اما در ارائه گزارش ضعیف هستند که این وضعیت بایست اصلاح و تعدیل شود.

سلیمانی تصریح کرد: عملکرد استان ظرف سه سال گذشته در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی با فاصله در کشور اول بوده که در این راستا می توان به موفقیت‌های حاصل شده در شاخص‌های مختلف مانند رتبه برتر امنیت سرمایه‌گذاری استان، رتبه‌ برتر استان در جذب سرمایه گذاری، رتبه برتر استان در کاهش نرخ بیکاری، رتبه برتر استان در ستاد اقتصاد مقاومتی، رتبه برتر استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات توسعه روستایی، رتبه برتر استان در آبخیزداری و جنگل کاری، رتبه برتر استان در تولید برخی محصولات کشاورزی، رتبه برتر استان در جذب تسهیلات تبصره ۱۸، رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا، رتبه برتر استان در جذب اعتبارات سیل فروردین1398 اشاره کرد.

استاندار ایلام در ادامه وضعیت فضای رسانه ای استان را به نسبت کشور مطلوب‌تر عنوان کرد و گفت: امروز دولت در شرایط سختی قرار دارد از یک طرف باید با اثرات تحریم های ظالمانه مبارزه کند و از طرفی باید شرایط حاد کرونایی را مدیریت کند و در این بین همزمان جو روانی رسانه‌ای سنگینی در داخل بر دولتمردان شکل گرفته و محدودیت هایی ایجاد نموده با این حال فضای کلی استان برای کار و تلاش دولت به مراتب مطلوب تر و بهتر است.

وی در ادامه ضمن تشکر از اصحاب رسانه، خبرنگاران، فضای مجازی، صدا و سیما، گفت: در اینجا لازم است بطور ویژه از منتقدان تشکر کنم چراکه نقد باعث رشد و بالندگی می شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت برای اصلاح نواقص و رفع مشکلات استقبال کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، در این نشست چند طرح تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع موانع اتخاد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام رتبه برتر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین