Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جمشیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: میز خدمت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی با حضور کارکنان این نهاد برای ثبت‌نام خانوارهای متقاضی دریافت گاز مایع و نفت سفید در تمامی روستاهای محروم استان که از امکان انشعاب گاز شهری برخوردار نیستند، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و نیاز خانوارها به لوازم گرمایشی و فرآورده‌های نفتی، این نهاد برای خدمت‌گذاری بیشتر و تامین رفاه خانوارهای ساکن در مناطق محروم استانروندی را مهیا کرده که فرآیند ثبت‌نام خانوارها برای دریافت گاز مایع و نفت سفید با توجه به شیوع کرونا تسهیل شود و این امکانات در اسرع وقت در اختیار خانوارها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار معادل ۹۰ درصد مجموع ساکنان روستاهای صعب‌العبور برای دریافت گاز مایع ثبت نام کرده‌اند و فرآیند ثبت اتقاضاها با تشکیل میز خدمت شتاب گرفته است.

جمشیدی بیان کرد: ثبت‌نام شده‌های مشمول می‌توانند با استفاده از دستگاه کارتخوان و با نرخ مصوب دولتی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: خانوارهای ساکن مناطقی که از انشعاب گاز شهری برخوردار نیستند نیز باید با مراجعه به سامانه «سدف» به آدرس newtejaratassan ، مشخصات خود جمله کد پستی محل سکونت و شماره تلفن همراه و کارت عابر بانک و سایر مشخصات هویتی را بت کنند تا در دریافت گاز مایع و نفت سفید خود با مشکل مواجه نشوند.

جمشیدی در مورد موجودی گاز مایع استان مرکزی گفت: کمبودی در تامین این فرآورده برای وجود ندارد و این طرح برای رفاه حال خانوارهای بدون گاز شهری تدارک دیده شده که به راحتی و با قیمت مصوب دولتی بتوانند سوخت مورد نظر خود را به دست آورند.

۶۲ جایگاه سی ان جی و ۹۱ جایگاه سوخت بنزین در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت دارند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی نفت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی نفت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اراک استان مرکزی نفت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور پخش فرآورده های نفتی دریافت گاز مایع استان مرکزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر

علیرضا حسینی گفت: میزهای خدمت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی و در واحدهای بزرگ و متوسط، صنعتی، تولیدی و خدماتی و همچنین مصلی‌های نماز جمعه، پاسخگوی سئوالات مختلف جامعه کار و کارگر استان مرکزی است و مشکلات مطرح شده این قشر را از این طریق به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی، با یادآوری نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، گفت: این شعار مهم بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در این فرمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در راستای ارج نهادن و قدردانی از نیروهای کار، کارگران و بیمه شدگان در عرصه تولید، اقدامات مختلفی را در هفته کار و کارگر سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسینی اظهار کرد: برگزاری نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی با حضور نمایندگان کارگر، کارفرما و بازنشستگان با محوریت بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه کارگری، تبیین و تشریح دستاوردها و اقدامات سازمان در حوزه‌های بیمه‌ای و تقدیر از کارگران نمونه در چند واحد صنعتی استان، بخشی از این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: نشست با کارگران، ارسال پیام تبیرک به کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و برگزاری مسابقه سراسری ویژه کارگران، از دیگر برنامه‌های تدارک شده هفته کار و کارگر در استان مرکزی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تامین اجتماعی ارتباط مستقیم با تولید دارد و خود را موظف می‌داند که در کنار ارکان تولید، کارگران و کارفرمایان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر