Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تمرینات تیم سایپا برای لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: به خاطر کرونا چگونگی برگزاری لیگ تغییر کرد، البته به نظر من بهتر شده است چون تعداد بازی‌ها زیاد است و ما با تیم‌های محدودی بازی می‌کنیم.

وی افزود: ۴ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند که حالا نمی‌دانم قرار است دوره‌ای بازی کنند یا به صورت دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر هستیم تا میزبانی‌ها را اعلام کنند. فکر می‌کنم این اتفاق تا اوایل هفته آینده رخ دهد.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا درباره اینکه چند روز پیش بازیکنان این تیم تست کرونا دادند، عنوان کرد: خوشبختانه تست همه بازیکنان منفی بود. تمرینات ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. تلاش این است که بازیکنان ارتباطی با بیرون نداشته باشند. ما با ماشین سایپا به محل تمرین می‌رویم و بعد مستقیم به خوابگاه برمی‌گردیم.

هاشمی درباره شرایط تیم های حاضر در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌های خوبی در لیگ شرکت دارند. می‌دانم که ذوب آهن یک بازیکن دیگر هم به تیم اضافه کرده است، پیکان هم به همین صورت. احساس می‌کنم رقابت‌های خوبی باید داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید رقبا قهرمانی شما را تهدید کنند گفت: سعی می‌کنیم این طور نباشد اما امسال شرایط فرق دارد و نمی‌دانیم تا آخر سال وضعیت به چه صورت باشد. امیدوارم با سلامتی تمامی لیگ را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مریم هاشمی والیبال بانوان سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش سالانه وزارت خارجه امریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در افغانستان گفت مردم افغانستان مسلمان هستند و حقوق‌شان براساس شریعت تأمین می‌شود.

مجاهد گفت آنچه در امریکا و سایر کشورهای غربی، فرهنگ و حقوق بشر تعریف شده است با افغانستان فرق می‌کند و غربی‌ها نباید فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل کنند.

این در حالی است که وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود که روز گذشته منتشر شده است ادعا کرد در سال گذشته میلادی به نقض حقوق بشر، از جمله مجازات بدنی افراد متهم به رفتارهای غیراخلاقی در افغانستان ادامه داده‌اند.

بر بنیاد ادعاهای مطرح‌شده در گزارش وزارت خارجه آمریکا، طالبان فرمان‌هایی را صادر کرده‌ که با قوانین افغانستان و تعهدات این کشور در کنوانسیون‌های بین‌المللی مغایرت دارد.

همچنین وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود بار دیگر تاکید کرده است که این کشور طالبان را به‌ رسمیت نخواهد شناخت.

گفتنی است گزارش سالانه آمریکا در حالی درباره نقض حقوق بشر در جهان صادر می شود که آمریکا در صدر ناقضین حقوق بشر قرار دارد و با راه اندازی جنگ ها، کشتار ها و استعمار های بی شمار در صدر این لیست قرار دارد. باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران