Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هلال احمر گفت: داروخانه‌های هلال احمر مسئول توزیع انسولین هستند که متاسفانه این سهیه در حال حاضر کم است و ممکن است بیمار دیابتی به داروخانه‌های هلال مراجعه کند، اما نتواند داروی خود را تهیه کند.

محمد نصیری سخنگوی هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره توزیع انسولین قلمی در داروخانه‌های هلال احمر گفت: داروخانه‌های هلال احمر مسئول توزیع انسولین هستند و واردات و تامین دارو به عهده وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:، اما در بحث توزیع انسولین قلمی باید بگویم مطابق با پروتکل‌های توزیع به هلال احمر نیز سهمیه داده می‌شود که متاسفانه این سهیه در حال حاضر کم است و ممکن است بیمار دیابتی به داروخانه‌های هلال مراجعه کند، اما نتواند داروی خود را تهیه کند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ما نامه‌ای برای افزایش سهیه به مسولان امر ارسال کرده ایم و امید وارم هرچه زودتر این اتفاق صورت بگیرد، ولی همین مقداری هم که وجود دارد پخش می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انسولین قلمی توزیع انسولین هلال احمر داروخانه های هلال داروخانه های هلال توزیع انسولین هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل