Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند گفت: با توجه به وخامت اوضاع بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان، فوت شدگان و بستری شدگان بیماران کرونایی و عدم همکاری و تعامل صاحبان عزا در مراسم خاکسپاری که منجر به تشکیل شدن اجتماعات می‌شود، به همین جهت و به منظور حفظ جان و سلامتی مردم از روز شنبه ۲۶ مهر، فوتی‌های کرونایی و مشکوک به کرونا تحویل صاحبان عزا نخواهد شد و خاکسپاری از سوی تیم مخصوص و آموزش دیده شهرستان زیر نظر ماموران مرکز بهداشت و با حضور دو نماینده از صاحبان عزا انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کمیته‌های ۷گانه جهت نظارت و بازرسی به منظور حفظ سلامت مردم تشکیل شده، گفت: این کمیته‌ها به‌عنوان نمایندگان فرماندار و با اختیار کامل جهت حفظ سلامت مردم که خط قرمز ما می‌باشد وارد عرصه شده‌اند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه هیچ آرایشگاهی چه مردانه و چه زنانه تعطیل نمی‌شود، افزود: سالن داران نگران تعطیلی نباشند، ولی داماد باید در اماکن نیروی انتظامی تعهد، بدهد که هیچ گونه مراسمی که منجر به برپایی اجتماعی شود، برگزار نمی‌کند.

او افزود: با تجمعات در سطح شهرستان به طور جد برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی صاحبان عزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد

دریافت 11 MB کد خبر 6094130

دیگر خبرها

  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)