Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:26:01 GMT

محموله ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی آرد در سقز کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۲۹۵

محموله ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی آرد در سقز کشف شد

بهنام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با استمرار نظارت بر خبازی‌ها و برخورد شدید با متخلفان این حوزه، گشت مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و فرمانداری ویژه شهرستان سقز با هدف رصد و نظارت بر بازار همچنان تداوم دارد.

وی اضافه کرد: همچنین در این راستا شب گذشته با همکاری نیروی‌های انتظامی پاسگاه میرده مسیر جاده سقز - بانه یک محموله بیش از ۲ هزار و 500 کیلوگرمی (۶۵ عدل) آرد عرضه خارج از شبکه که قصد خروج از شهرستان سقز را داشت، متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز با اشاره به اینکه با متخلفان این حوزه برخورد جدی صورت می‌گیرد، افزود: پس از هماهنگی با قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان امروز به منظور تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی و توزیع کالای توقیفی در شبکه شهرستان سقز اقدام خواهد شد.

میرزایی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش ماموران انتظامی، یادآور شد: آرد کشف شده با هدف قاچاق از مرز بانه از شبکه توزیع آرد یکی از شهرستان های آذربایجان غربی به صورت غیر قانونی خارج و قصد عبور از شهرستان سقز را داشت که با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی پاسگاه مذکور کشف و ضبط شد. 

وی با بیان اینکه هفته گذشته این شهرستان با کمبود آرد مواجه شد و یکسری متخلف اقدام به فروش غیرمجاز آرد یارانه ای کردند، افزود: این متخلفان با سواستفاده از شایعه کمبود نان در سقز و شهرهای همجوار بصورت مخفیانه و شبانه اقدام به فروش آرد و نان کردند که در این زمینه ۲۴ نانوایی متخلف شناسایی شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها آرد ستاد تنظیم بازار سقز نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد ستاد تنظیم بازار سقز نانوایی آرد ستاد تنظیم بازار سقز نانوایی اخبار کنکور شهرستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی ، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵ ،در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 849196 برچسب‌ها سيل خدمات شهری منطقه ۱۵

دیگر خبرها

  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • مراحل پخت یک گاو ۲۰۰ کیلوگرمی در تنور به سبک آشپز مشهور پاکستانی (فیلم)
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته