Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عباس نادعلی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با بیان اینکه در شش ماهه اول سال ۹۹ و با تلاش مأموران انتظامی شش باند مسلح قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند، گفت: ۹ قبضه اسلحه از این باندهای مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه در این بازه زمانی همچنین ۳۷ باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در استان سمنان شناسایی و متلاشی شده است، ابراز کرد: متخلفان به مراجع قضائی تحویل داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً در شش ماهه نخست سال جاری در سطح استان هشت هزار و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، تاکید کرد: ۲۱ نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق در عملیات مشترک پلیس مبارزه مواد مخدر استان با استان‌های دیگر به چنگ قانون گرفتار شده‌اند.

نادعلی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال ۹۹ همچنین دو هزار نفر در استان سمنان مرتبط با جرایم مواد مخدر دستگیر شده‌اند، بیان داشت: نیمی از دستگیر شدگان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم داشته‌اند و پنج درصد دستگیر شدگان زن هستند از سوی دیگر بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های شاهرود، دامغان و سمنان است.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف مواد مخدر استان سمنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت