Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محسن عظیمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: به علت افزایش تعداد بیماران کرونایی و نیاز تعدادی از آن‌ها به بستری در آی سی یو، بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور برای بیماران کرونایی برای این بیماران تجهیز و آماده‌سازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: برای حل مشکلات بیماران دیالیزی تمامی دستگاه‌ها، محلول دیالیز و صافی‌های بیمارستان ۲۲ بهمن به مرکز دیالیز سلامت منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مرکز دیالیز سلامت از کادر مجرب و پزشک متخصص برخوردار بوده، همچنین تخت‌های بخش دیالیز بیمارستان ۲۲ بهمن به همراه تجهیزات لازم برای رفاه حال بیماران دیالیزی به مرکز دیالیز سلامت منتقل می‌شود.

عظیمی‌نژاد افزود: تا دوشنبه شب هفته جاری، ۳۸ بیمار کرونایی در آی سی یو بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: قطعا این تعداد در آبان ماه افزایش می‌یابد، بنابراین تخلیه همه بخش‌های بیمارستان ۲۲ بهمن و آماده‌سازی آن برای بیماران کرونایی در اولویت است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز دیالیز سلامت محسن عظیمی نژاد بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بیمارستان ۲۲ بهمن بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد