Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:53:11 GMT

عقد قرارداد سه بازیکن با استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۶۵۲

عقد قرارداد سه بازیکن با استقلال

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به مدت سه سال با آبی‌پوشان قرارداد امضا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، حسین پورحمیدی دروازه‌بان استقلال که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود، پس از جلسه با احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال، قراردادی به مدت 3 فصل با این تیم امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیرحسین خدامرادی نیز پس از جلسه با سرپرست باشگاه استقلال، قراردادی به مدت 3 فصل با این باشگاه منعقد کرد. خدامرادی تا پیش از این بازیکن رده امید استقلال بود و از این پس در تیم بزرگسالان استقلال توپ می‌زند.

همچنین با اعلام مددی، آرش داجلیری بازیکن سال گذشته تیم امید استقلال هم که از اواخر فصل گذشته در تیم بزرگسالان حضور یافته بود، قراردادش را با این تیم به مدت 3 فصل با تیم بزرگسالان منعقد کرد تا از این پس در تیم بزرگسالان استقلال حضور داشته باشد.

نوری: فکری نباید اشتباهات مربیان گذشته استقلال را تکرار کند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم بزرگسالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس، گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستأجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.

مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

کد خبر 6097006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد