Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@21:45:34 GMT

وضعیت فوق العاده حاد بیماری کرونا در استان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۷۵۳

وضعیت فوق العاده حاد بیماری کرونا در استان

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «سید موسی خادمی» افزود: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شیوع کرونا در استان شدت بالایی پیدا کرده از این ایام می‌توان به عنوان بدترین روزهای مقابله با کرونا یاد کرد.

وی بیان کرد: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستانهای استان به حد بی‌سابقه‌ای رسیده و آمار افرادی که در آی‌سی‌یو بستری هستند ۳۲۶ نفر بوده و تقریبا ظرفیت تخت‌های عادی نیز پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان اظهار کرد: متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته اخیر روزانه بیش از ۳ یا ۴ برابر هفته‌های قبل، افزایش یافته است.

خادمی گفت: وضعیت کرونا در استان حاد است  و کمبود امکانات درمانی وجود دارد ؛ مردم بدون ضرورت از خانه خارج نشوند و از شرکت در مراسم ختم و عروسی خودداری کنند.

46

کد خبر 1445793

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر

کیفیت هوای تهران در یک هفته اخیر در وضعیت قابل قبول قرار داشته و این وضعیت تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 67 در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ این وضعیت طی یک هفته اخیر پایدار بوده و تهرانی‌ها در هوای قابل قبولی تنفس کرده‌اند. 

از ابتدای سال جاری تاکنون، تهران 33 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای پاک داشته اما در مدت مشابه سال گذشته 6 روز هوای پاک، 31 روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

سهم خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای تهراندر حال حاضر دمای هوای تهران 18 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده 15 درجه و بیشینه دما 23 درجه سانتیگراد باشد.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد