Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:42:33 GMT

قطعی گاز مشترکان جاده مخصوص کرج

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۸۰۲

قطعی گاز مشترکان جاده مخصوص کرج

شرکت گاز استان البرز در اطلاعیه ای از قطعی گاز مشترکان جاده مخصوص کرج از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۳۰ مهر تا ساعت ۱۸ همین روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، شرکت گاز استان البرز در اطلاعیه ای از قطعی گاز مشترکان جاده مخصوص کرج از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۳۰ مهر تا ساعت ۱۸ همین روز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این خبر می افزاید: جریان گاز شهری شهروندان در مسیر خیابان های جاده مخصوص، کلاک پایین، خیابان ویلا، شهرک طالقانی، کوچه شقایق  و فرعی های منشعب قطع می شود.

 

لازم به ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی حضور شهروندان در منازل مسکونی ضروری و الزامی است.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: توسعه گاز شهری جاده مخصوص کرج قطعی گاز جاده مخصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج