Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی از امضای قراردادهای اجاره عرصه جهت تأمین مسکن واجدین شرایط در راستای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: در اجرای ماده ۲ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و بخش‌نامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن و ماده ۵۹ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جهت تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد و فاقد مسکن و در راستای طرح اقدام ملی مسکن فی‌مابین دو اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این قراردادها درمجموع ۴۱ هزار مترمربع معادل ۴.۱ هکتار در شهرهای شیروان به مساحت ۱۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع، اسفراین به مساحت ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع، جاجرم به مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع، گرمه به مساحت ۴ هزارو ۵۰۰ مترمربع، فاروج به مساحت ۲ هزار مترمربع و تیتکانلو به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع در راستای طرح اقدام ملی مسکن منعقد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به تعداد واحدهای این زمین‌ها اشاره کرد و افزود: تعداد ۴.۱ هکتار معادل ۶۴۰ واحد است که در شهر شیروان ۲۸۰ واحد، اسفراین ۱۹۰ واحد، جاجرم ۶۰ واحد، گرمه ۵۰ واحد، فاروج ۴۲ واحد و تیتکانلو ۲۰ واحد را شامل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در شهر اسفراین و فاروج به ترتیب ۱۰۸ واحد و ۴۲ واحد پروانه ساخت نیز دریافت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن خراسان شمالی انقلاب اسلامی شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند