Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:23:12 GMT

بررسی رعایت بهداشت در شرکت توتون صنعت پارسیان قشم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۹۲۱

بررسی رعایت بهداشت در شرکت توتون صنعت پارسیان قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این بازدیدها با هدایت سلیمان رنجبری مدیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این سازمان در راستای اجرای مصوبه جلسه 36 ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به عنوان ناظر عالی پروتکل های بهداشتی شرکت ها و کارخانه های تحت پوشش منطقه آزاد قشم، از ابتدای هفته جاری آغاز شده و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های بازرسی مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با هماهنگی کارشناسان مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان با حضور سرزده در واحدهای تولیدی و صنعتی فعال، اقدام به غربالگری و پایش وضعیت سلامت کارگران، کارخانه ها و واحدهای تولیدی در این منطقه می‌کنند. با برنامه‌ریزی صورت گرفته مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه تیم های بازرسی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی روز سه شنبه (29 مهرماه) با حضور در شهرک صنعتی طولا از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در شرکت توتون صنعت پارسیان، تولیدکننده انواع سیگار و سیگارت بازدید کردند.

شرکت توتون صنعت پارسیان یکی از شرکت های تولیدی واقع در شهرک صنعتی طولا است که در فاز نخست با اشتغالزایی برای ۱۶۸نفر فعالیت خود را آغاز کرده و با بهره برداری نهایی این پروژه برای ۳۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

براساس این گزارش در بازدیدهای سرزده مدیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم در پایش و غربالگری کارکنان در بدو ورود به محل کارخانه، ممانعت از ورود افراد مشکوک به علائم حاد تنفسی (بیماری کرونا ویروس) به محل کارخانه و همچنین رعایت مقررات بهداشت فردی برای کلیه کارکنان بویژه کارکنان مرتبط با سالن های تولید، بسته بندی و انبارش مواد اولیه و محصول به طور جدی و سختگیرانه مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بهداشت سلامت کارگران قشم سازمان منطقه آزاد قشم رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد.

مجید کیانی، در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطقی که خارج از نقاط جمعیتی، دارای تراز تجاری مثبت و محصور باشند از پرداخت مالیات و عوارض معاف هستند و منطقه آزاد ارس از این سه الزام برخوردار است.‌

وی افزود: در صورت اعمال این معافیت که مقدمات اجرایی آن فراهم گردیده، واحدهای تولیدی از پرداخت ارزش افزوده در قبال خرید مواد اولیه از داخل کشور معاف خواهند شد و این امر تاثیر بسزایی در ترغیب سرمایه‌گذاران جدید به حضور در ارس و کاهش قیمت تمام شده تولیدات منطقه برای ارتقاء توان رقابت در بازار داخلی و بین‌المللی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی نیز در این دیدار پس از بحث و بررسی موضوع، عنوان کرد: این سازمان پس از بررسی‌های لازم، معافیت ارزش افزوده در ارس را نهایی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد