Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@08:21:41 GMT

نواختن زنگ هفته نيروي انتظامي در نيشابور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۰۴۳۷

نواختن زنگ هفته نيروي انتظامي در نيشابور

خبرگزاری آریا-مراسم نمادین گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در دبیرستان وکیلی3 با شعار " باهم برای امنیت و سلامت " ونواختن زنگ هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولین  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انتظامی، اظهارکرد: اساس توسعه پایدار چیزی جز توسعه انسانی نیست و خواستگاه اصلی آن فقط تعلیم و تربیت و کانون مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کلیدری افزود: تعلیم و تربیت یک جریان دائمی است و این جز با تعامل با سایر نهادهای فرهنگی به دست نمی آید.

وی ادامه داد: ما باید در این جریان همواره مداخله هوشمند و اثر بخش داشته باشیم و آموزش و پرورش نیشابور به عنوان یکی از آموزش و پرورش های برتر استان همواره تلاش کرده است به تعامل و ارتباطات موثر با نهادهایی مانند نیروی انتظامی شهرستان، بهترین اتفاقات ممکن را برای نسل جوان رقم بزند.

فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور نیز گفت: در شهرستان نیشابور، پیشگیری اجتماعی نیاز به مشارکت عمومی دارد و بهترین و مناسب ترین کار در این بخش آموزش و پرورش است و در این راستا در سالهای اخیر کارشناسان ما به مدارس محتلف اعزام شدند و آموزش های لازم در این زمینه ارائه شد.

سرهنگ حسین دهقانپور خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های برنامه ریزان کلان کشوری نیز بررسی و رفع مشکلات مربوط به آسیب های اجتماعی کنونی است که در این راستا طرح های مختلفی از جمله برگزاری مسابقات مقاله نویسی و نقاشی با موضوعات مرتبط برگزار شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: امیدوارم همه باهم برای امنیت و سلامت گام برداریم. در این مراسم از منتخبین استانی جشنواره کشوری نوجوان سالم نیز تجلیل به عمل آمد..

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نواختن زنگ هفته نیروی انتظامی نیشابور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه مدارس استان سمنان میزبان آین نمادین زنگ سپاس معلم بودند این مراسم با حضور دانش آموزان در واقع با هدف گرامی داشت مقام معلم متقارن با آغاز برنامه های هفته معلم برگزار شد.

مدرسه ابتدایی دخترانه مهر عظام سمنان لحظاتی قبل میزان مراسم محوری زنگ سپاس معلم با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی بود. مراسمی که به نمایندگی از دیگر مدارس استان سمنان برگزار و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آن حضور داشتند.

زنگ سپاس معلم به نوعی آغاز برنامه های بزرگداشت مقام معلم در یک هزار مدرس استان سمنان است. مدارسی که ۱۲۵ هزار دانش آموز را در خود جای داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه مراسم زنگ سپاس با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سراسر استان سمنان اندیشیده شده است، گفت: یک هزار مدرسه استان میزبان برنامه های هفته معلم است.

سید جمال وزیری با بیان اینکه تقدیر از مقام معلمان و همچنین معرفی و قدردانی از معلمان نمونه استان سمنان یکی از برنامه های شاخص این هفته است، تاکید کرد: ۳۳ معلم در سطح استانی طی مراسمی تجلیل و سه معلم نمونه استانی نیز در وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزارهای شهدا دومین برنامه شاخص هفته معلم است، افزود: با این برنامه ها، رسماً آیین گرامی داشت هفته معلم در استان سمنان آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور روسای آموزش و پرورش شهرستان های استان در نماز جمعه و گزارش عملکرد این ارگان به مردم را دیگر برنامه هفته معلم یاد کرد و بیان داشت: برپایی میز خدمت در مصلاهای اقامه نماز جمعه از جمله دیگر برنامه های هفته معلم است.

وزیری از برگزاری جشن ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش ها، دیدار با خانواده‌های شهدای معلم و دانش‌آموز و … نیز در استان سمنان خبر داد و افزود: نشاط جمعی برای دانش آموزان در این برنامه ها دیده شده است.

کد خبر 6092857

دیگر خبرها

  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان