Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات افغانستان امروز چهارشنبه اعلام کردند ازدحام برای دریافت ویزای پاکستان به کشته شدن دست کم ۱۵ افغانستانی و زخمی شدن ده‌ها نفر در استان جلال آباد واقع شرق افغانستان منجر شد.

پاکستان که به دنبال شیوع کرونا مرز‌های خود را به روی افغان‌ها بسته بود از حدود ۱۰ روز قبل توزیع ویزا به افغان‌ها را آغاز کرده است و به منظور جلوگیری از بی نظمی و ازدحام در مقابل کنسولگری پاکستان در جلال آباد، روند ارائه ویزا را به یک ورزشگاه فوتبال منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب قادری، یکی از اعضای شورای استان جلال آباد اعلام کرد از ۱۵ تنی که بر اثر ازدحام کشته شده اند ۱۱ تن زن بوده اند. همچنین بیشتر زخمی‌ها از میان زنان و سالمندان بوده است.

گفته می‌شود بیش از ۳۰۰۰ افغانستانی برای درخواست ویزا سفر به پاکستان در این ورزشگاه جمع شده اند.

مقامات پاکستان این حادثه را تایید کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات افغانستان دریافت روادید کنسولگری پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اورژانس قم اعلام کرد: هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم