Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:58:46 GMT

دکتر «حبیب ذاکریان»؛ دومین شهید سلامت استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۰۵۲۴

دکتر «حبیب ذاکریان»؛ دومین شهید سلامت استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، دکتر حبیب ذاکریان، رادیولوژیست خوش‌نام و باسابقه شاهرود بامداد امروز و پس از چندین روز مبارزه با بیماری کووید-۱۹، جان خود را در راه خدمت به هم‌وطنان فدا کرد.

رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی شهادت مدافع ارجمند سلامت، دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی پیام تسلیتی صادر کرده که در آن آمده است: متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی و از پزشکان نجیب، حاذق، فرهیخته و فرزند شهید والامقامی از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس در میدان ایثار و صحنه جهاد با بلای جان‌گداز و جانسوز کرونا، به پدر شهید سرافرازش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: با قلبی آکنده از اندوهی سنگین ضمن عرض تسلیت به کلیه همکاران داغدار، جامعه دردمند پزشکی و خانواده محترم سوگوارشان، از درگاه ایزد منان برای روح آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان ارجمندش صبر و اجر بی‌پایان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا شهید سلامت استان سمنان شهید سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر