Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، اسناد مالیاتی دونالد ترامپ حاکی از آن است یکی از سه کشور خارجی که او در آنها حساب بانکی دارد، چین است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش نیویورک تایمز، این حساب بانکی متعلق به مدیریت هتلهای بین‌المللی ترامپ ال.ال.سی (Trump International Hotels Management LLC) است که از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میزان ۱۸۸۵۶۱ دلار مالیات در چین پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ علاوه بر حساب بانکی‌اش در چین، در انگلیس و ایرلند هم حسابهای بانکی دارد. نیویورک تایمز نوشت، حسابهای بانکی خارجی رئیس جمهوری آمریکا تحت اسامی شرکتی باز شده‌اند و در نتیجه نامشان در فرمهای علنی افشای دارایی‌های وی دیده نمی‌شود.

اسناد مالیاتی ترامپ که نیویورک تایمز به دست آورده نشان نمی‌دهند که چقدر پول از طریق حسابهای خارجی ترامپ در جریان بوده و این نشریه نوشت که در عین حال مشخص نیست این حسابها در چه موسسات مالی وجود داشته‌اند. سرویس درآمد داخلی آمریکا مالیات دهندگان این کشور را ملزم می‌کند سهم درآمدشان از کشورهای خارجی را گزارش کنند و هویت مدیریت هتلهای ترامپ تنها به گزارش چند هزار دلار از چین پرداخته است.

آلن گارتن، وکیل شرکت ترامپ اظهار کرد، این شرکت حسابی را در یک بانک چینی که دارای دفاتری در آمریکا است افتتاح کرده تا مالیاتهای مربوط به فعالیتهای تجاری در چین را پرداخت کند. او گفت، این حساب بعد از آن افتتاح شد که شرکت ترامپ دفتری را در چین افتتاح کرد تا از طریق آن به دنبال معاملات مربوط به هتل در آسیا برود.

گارتن به نیویورک تایمز عنوان کرد: هیچ معامله، تراکنش و فعالیت تجاری دیگری تا کنون محقق نشده و از ۲۰۱۵ این دفتر غیرفعال بوده است. هر چند که حساب بانکی همچنان مفتوح است اما هرگز برای هیچ هدف دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است.

پیشتر رئیس جمهور آمریکا و همپیمانانش پرسشهایی را درباره معاملات تجاری هانتر بایدن، پسر رقیب انتخاباتی وی جو بایدن در چین مطرح کرده بودند. هانتر بایدن ارتکاب هر گونه خطا از جانب خود را رد و عنوان کرده که از جایگاه پدرش برای منافع شخصی استفاده نکرده است.

نیویورک تایمز نوشت که اسناد مالیاتی و افشای مالی مربوط به جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نشان نمی‌دهند که او فعالیت تجاری یا درآمدی از جانب چین داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ شرکت ترامپ چين نیویورک تایمز حساب بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از دستگیری هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی با همکاری پلیس فتا استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌غربی، علی توکلی اظهار کرد: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده مشخص گردید اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص می‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضائی گردیده و روانه زندان شد.

توکلی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و… جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است، دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی آدرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

کد خبر 747619

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد