Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هانسی فلیک و دیگو سیمئونه، دو سرمربی با دو اندیشه متفاوت مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
به گزارش آریا، در هفته اول مرحله گروهی فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید مقابل یکدیگر قرار می گیرند.     بایرن مونیخ پس از سپری کردن چند روز پرفشار، باید یک آزمون دشوار دیگر را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ که طی روزهای اخیر در فاصله زمانی کمی مقابل دورن و بیله فلد قرار گرفت و پیروز شد، حالا یک جدال سخت مقابل یک تیم سرسخت در پیش دارد و خستگی، عاملی است که می تواند کار را برای بایرن مونیخ سخت کند. از دست دادن سرژ گنابری، ستاره خط حمله بایرن مونیخ به دلیل ابتلا به کرونا آن هم چند ساعت پیش از بازی، مشکل دیگری است که هانسی فلیک باید با آن روبرو شود.
نتایج بایرن مونیخ در پنج دیدار اخیر خود، چهار پیروزی و یک شکست بوده است. از سوی دیگر اتلتیکو مادرید که این هفته پیروزی روحیه بخشی مقابل سلتاویگو کسب کرد، می خواهد با کسب امتیاز از آلیانتس آرنا گام مهمی برای صدرنشینی در این گروه بردارد، سیمئونه رویارویی با بایرن مونیخ را خوب بلد است. اتلتیکو مادرید نیز همانند بایرن مونیخ دو غایب مهم یعنی سائول نیگز و خوزه خیمنز دارد که این برای سیمئونه خبر خوبی نیست. اتلتیکو مادرید در چهار دیدار اخیر این فصل خود، دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده است.
هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی کردن با اتلتیکو مادرید در اولین بازی گروه نکته جالبی است. دیگو سیمئونه توانسته همچنان باعث پیشرفت تیمش شود. آن ها یکی از بهترین سیستم های دفاعی اروپا را دارند و در خط حمله هم کیفیت بالایی دارند. بنابراین باید در دفاع مستحکم باشیم و حریف را هم تحت فشار قرار دهیم. نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم. به چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده، اهمیتی نمی دهم. اتلتیکو در این فصل فقط دو گل خورده و این یعنی آن ها فوتبال منظمی بازی می کنند. ما هم طرح خود را در ذهن داریم و می خواهیم فردا آن ها را اجرایی کنیم.   
می خواهیم در این فصل لیگ قهرمانان تا جای ممکن موفق ظاهر شویم. تکرار دستاورد فصل گذشته به شدت سخت است. رقبای بسیار خوب و زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و ما باید بازی به بازی فکر کنیم. وقت زیادی برای تمرین نداشته ایم. در برابر بیله فلد، اوضاع بهتر از قبل بود اما هنوز می توانیم در برخی وضعیت ها بهتر شویم. در بازی با بیله فلد با توپ خیلی خوب کار کردیم و بسیار راضی بودم.
دیگو سیمئونه در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در مسیر ادامه دادن به پیشرفت، منظم بودن در بازی و پایداری به عنوان یک تیم هستیم. مقابل حریفی مهم بازی می کنیم و سعی می کنیم بازی را به سمتی ببریم که فکر می کنیم از آن طریق می توانیم به حریف ضربه بزنیم. تمام تیم ها به فضا نیاز دارند، تیم های کمی هستند که در فضاهای کوچک نیز می توانند برتر باشند. ما به طور متوالی این موضوع را در بازی های ملی و همچنین در لیگ دیده ایم. فضاها برای صدمه زدن به حریف مورد نیازند. تاریخچه این باشگاه ضد حمله است، در حال حاضر می توانیم آن را حفظ کنیم.
به نظرم هیچ چیزی از این که چه اتفاقی ممکن است در بازی فردا رخ دهد، مهم تر نیست. ما بازی به بازی پیش می رویم و مربی بایرن مونیخ هم همین حرف را زد که آن ها بازی به بازی پیش رفتند. اگر قهرمان لیگ قهرمانان چنین حرفی می زند پس خودتان نتیجه بگیرید. از سال 2016، این سومین بار است که مقابل بایرن مونیخ قرار می گیریم. 42 سال از زمانی که مجبور شدیم مقابل بهترین تیم جهان قرار بگیریم، می گذرد. این هیجان انگیز است. بایرن مونیخ با مسئولیت پذیری و تلاش از خود دفاع می کند و می داند ما چه گزینه هایی در اختیار داریم و ما برای موفق شدن در مقابل آن ها به بهترین شکل، باید شفاف و روان عمل کنیم.
ما اول از خودمان خواسته هایی داریم. می دانیم هدف چیست و چگونه می توان به آن رسید، بازی به بازی. تنها واقعیت موجود در زندگی و فوتبال این است که روز به روز پیش بروی. هر چیزی که در مورد آینده فکر کنیم، تصور کنیم و... بی فایده است. موضوعی که در حال حاضر در ذهن من است، بهبود باشگاه و رقابت کردن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایرن مونیخ اتلتیکو مادرید سیمئونه اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان بازی به بازی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم