Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بوروسیا دورتموند ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی قاطع 3 بر یک مقابل بوروسیا دورتموند رسیدند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: من فروتنی بازیکنان‌مان را در مصاف با این حریف واقعاً قدرتمند دوست داشتم، چون دورتموند از خط هافبک به جلو بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد که پتانسیل بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما بازی فوق‌العاده‌ای را با از خودگذشتگی گروهی به نمایش گذاشتیم و سپس وقتی که موقعیت‌هایی نصیب‌مان شد به دورتموند ضربه زدیم. ما نیاز به فروتنی و ریکاوری چندین بازیکن‌مان که بازی هفته گذشته را از دست داده بوند، داشتیم و متأسفانه چنین وضعیتی را چندین بار در سال‌های اخیر تجربه کرده‌ایم. این تغییر وضعیت فوق‌العاده‌ای برای ما بود که روز شنبه در سری A با نتیجه 3 بر صفر مقابل سامپدوریا شکست خورده بودیم. حداقل ما از آن شکست درس‌های مهمی گرفتیم.

سرمربی لاتزیو صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: توکا کوریا و ایموبیله برای تیم سخت تلاش کردند و اجازه دادند تا ما موقعیت‌مان را حفظ کنیم، از این رو خستگی‌شان در مقطع پایانی بازی  اجتناب‌ناپذیر بود، چون فوق‌العاده بودند و بی‌وقفه در زمین دوندگی داشتند.

اینزاگی همچنین درباره وضعیت هافبک صربستانی‌اش خاطر نشان کرد: سرگئی میلینکوویچ ساویچ خودش درخواست تعویض شدن کرد، چون ضربه‌ای به قسمت بالای رانش خورده بود که باعث کبودی‌اش شد. امیدوارم این تنها یک ضرب دیدگی باشد.

لیگ قهرمانان اروپا| بایرن‌مونیخ به دنبال تسویه حساب با سیمئونه/ یاران طارمی در آوردگاه گواردیولا

وی همچنین اظهار داشت: ما چند بازیکنان مهم‌مان را در اختیار نداشتیم که می‌توانستند در این بازی برای‌مان به میدان بروند، از این رو فکر می‌کنم وقتی آنها به ترکیب‌ ما بازگردند، تیمی رقابت‌‌طلب‌تر در سری A، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا خواهیم داشت.

سرمربی آبی‌پوشان رم همچنین درباره پیروزی 2 بر یک کلوب بروژ بلژیک در خانه زنیت تصریح کرد: ما در گروهی هستیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دیدید که بروژ در روسیه به برتری رسید، اما من هنوز معتقدم که دورتموند بخت اول صعود از این گروه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی دورتموند لاتزیو لیگ قهرمانان اروپا سیمونه اینزاگی دورتموند لاتزیو لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات