Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پرچم گنبد امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه ربیع‌الاول تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، همه ساله و پس از دو ماه اقامه عزا برای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرچم گنبد امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه ربیع‌الاول تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین هرساله در قالب آیینی خاص برگزار می شود اما شیوع کرونا باعث شد تا این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

پرچم حرم منور رضوی تعویض شد/ اهتزاز پرچم "نصر من‌الله و فتح قریب" بر فراز گنبد رضوی +عکسآیین تعویض پرچم امامزاده حسین(ع) قزوین به روایت تصاویرپرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به بیمارستان امام حسین(ع) اهدا شد

به گزارش تسنیم؛ امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) فرزند بلافصل امام محمد باقر(ع) است و بنا به درخواست دوستداران اهل بیت از اهالی چهل حصاران و فین کاشان در سال 113 هجری قمری به این منطقه هجرت کرد و به مدت سه سال به امر تبلیغ و ارشاد مردم همت گماشت.

این امامزاده واجب‌التعظیم سرانجام در سال 116 هجری قمری به همراه تعدادی از اهالی منطقه توسط نیروهای حکومتی به فیض عظیم شهادت نائل و پیکر مطهرش در مشهد اردهال کاشان تشییع شد.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امامزاده علی بن امام محمد باقر ع مشهد اردهال کاشان تعویض شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان