Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در نشست تامین مسکن نیازمندان که با حضور رییس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ضرورت تامین مسکن برای نیازمندان و محرومین با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۲ هزار واحد مسکونی در سه شهر ارومیه، خوی و مهاباد احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در راستای تداوم همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه بخش‌های مختلف استان این اقدام مهم انجام‌می‌شود، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی فعالیت دارد و استان نیز با همه توان از تمام ظرفیت‌های این ستاد برای خدمت‌رسانی به محرومین و توسعه حوزه‌های مختلف بهره برده و در این راستا نهایت همکاری را می‌کند‌.

علی اکبر محرابیان رییس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این نشست از آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن نیازمندان در ارومیه و مهاباد خبر داد و گفت: در شهرهای خوی نیز پس از بررسی‌هایی که به زودی به اتمام می‌رسد عملیات احداث آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه در تمام استان‌ها و با همکاری دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساخت این مساکن در قالب اقدام ملی مسکن انجام می‌شود، بیان کرد: سهمیه استان در اقدام ملی مسکن ۲۰ هزار و ۹۷۰ واحد است که در ۳ مرحله از مجموع ۴۱هزار ثبت نامی ۳۲ هزار نفر واجد شرایط شدند.

وی ادامه داد: از مجموع واجدین شرایط ۵ هزار و ۲۴۰ نفر افتتاح حساب کرده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۷ نفر وجه اولیه را واریز کرده‌اند.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به تامین زمین در شهرهای ارومیه، خوی و مهاباد برای ساخت مسکن محرومین با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، یادآور شد: برای تامین زمین به عنوان رکن اساسی تامین مسکن علاوه بر استفاده از ظرفیت سازمان ملی زمین و مسکن، از راهکار تغییر کاربری نیز استفاده شده است.

حمزه‌لو خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان اتمام پروژه‌های مسکن مهر و تامین مسکن برای نیازمندان را در اولویت خود قرار دارد به نحوی که در یکسال گذشته ۵ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی واحد مسکونی ارومیه مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی تامین مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان در حال احداث بودن ۱۷۳۴ کلاس درس در سطح استان گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگیان ایثارگر آذربایجان‌غربی گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یک سند بالادستی ناظر بر همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشتری بر اجرای بهتر این سند صورت پذیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تحقق اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش‌آموزانِ در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه خواهد داد.

ابراهیمی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی در موضوع فضای آموزشی مدارس دچار عقب‌ماندگی تاریخی بود که با آغاز دولت سیزدهم و توجه جدی استاندار به موضوع زیرساخت‌های آموزشی و سایر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، در دو سال اخیر یک هزار و ٣٤ کلاس درس تحویل شده و هزار و ٧٣٤ کلاس درس نیز در دست احداث است.

وی تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه و پیگیری جدی موضوعات مرتبط با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌های مقام عالی استان در شورای آموزش و پرورش است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌ها مکلف به همکاری با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.

کد خبر 751190

دیگر خبرها

  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی