Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربرانش خواست بهترین لژیونر فوتبال قاره کهن در هفته گذشته را انتخاب کنند که نام کریم انصاری‌فرد و سعید عزت‌اللهی از ایران در این فهرست دیده می‌شود.

AFC با اشاره به گل انصاری‌فرد و دو دریبل موفق او در تساوی یک - یک آاِک آتن مقابل پائوک نوشت: انصاری‌فرد تنها چند ماه در این تیم حضور دارد، اما به سرعت محبوبیت فراوانی به عنوان بازیکنی مناسب برای دیدار‌های بزرگ در آاِک به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته پس از زدن گلی که تیم یونانی را به مرحله گروهی لیگ اروپا رساند، مهاجم ایرانی گلزنی خود را در یونان مقابل رقیب قدرتمند یعنی پائوک، با ضربه تمام‌کننده زیبا در دقیقه ۲۳ آغاز کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین به یک گل عزت‌اللهی، ۴۹ پاس موفق و ۱۷ دوئل برنده این بازیکن برابر لینگ‌بای اشاره کرد و نوشت: کسی که برای اولین بار نامزد بهترین لژیونر آسیا می‌شود و نخستین گلش را در فوتبال دانمارک جشن گرفت، سعید عزت‌اللهی است که به عنوان بخشی از نمایشی تمام هیجان‌انگیز ویل بولدکلوب برای این تیم گلزنی کرد. لژیونر فوتبال ایران پیش از پایان نیمه اول و در زمانی حیاتی، دروازه حریف را باز کرد تا به تیم تازه‌وارد سوپرلیگا برای حفظ آغاز قدرتمند در بالای جدول مسابقات و برتری ۳ بر ۲ کمک کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا سعید عزت اللهی کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از ایران دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه_ چهاردهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 749700

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد