Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال قصد دارد قرارداد‌های نجومی که با برخی از بازیکنان بسته شده، اصلاح کند.

خبرگزاری میزان - بعد از اینکه باشگاه استقلال با برخی از بازیکنان این تیم قرارداد‌های خارج از عرف منعقد کرد و ممکن بود در سال‌های آتی به دلیل انعقاد همین قرارداد‌ها مجبور شود به خاطر تعهداتش ارقام سنگینی را به این بازیکنان بپردازد، برخی از نهاد‌های مربوطه در ورزش با باشگاه استقلال نامه‌نگاری‌هایی انجام داده و خواستار شفاف‌سازی و تعدیل رقم این قرارداد‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از روز گذشته (سه‌شنبه) علی‌رغم اینکه فشار‌های زیادی روی این باشگاه وجود دارد، کار خود را در زمینه تعدیل قرارداد‌های نجومی و خارج از عرفی که با برخی از بازیکنان بسته شده، آغاز کرده است.

مددی در اولین گام، با حسین پورحمیدی، دروازه‌بان استقلال وارد مذاکره و در نهایت موفق شد با جلب رضایتش قرارداد او را اصلاح کند. گفته می‌شود مبلغ ذکر شده در قرارداد جدید این بازیکن، نصف مبلغ قرارداد قبلی او بوده است. البته این مسئله با رضایت کامل پورحمیدی به انجام رسیده و بدون مشکل این بازیکن روز گذشته قرارداد جدیدی با استقلال به امضا رسانده است.

بیشتر بخوانید: چرا شفر دریافت ۲۰۰ هزار دلار را تکذیب کرد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال احمد مددی لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال احمد مددی لیگ برتر فوتبال برخی از بازیکنان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توییتی نوشت:« با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، خوب است بدانیم که میانگین صادرات سال گذشته ۱۵ کشور اول آسیا (بدون چین) بالای ۵۰۰ میلیارد دلار بوده‌است. مجموع صادرات نفتی و غیرنفتی ایران، به رغم منابع عظیم و تمامی توانمندی‌ها، ۷۸ میلیارد دلار شد. کسب جایگاه قابل قبول تجاری در صحنه رقابت بین المللی، در گرو اصلاح شیوه حکمرانی و تلاش موثر و کارآمد برای رفع تحریم‌های تجاری و بانکی است.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900716

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید