Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@10:11:00 GMT

مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان اساتید تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۸۵۵

مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان اساتید تمدید شد

معاون وزیر ارتباطات از موافقت وزیر برای تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان اساتید دانشگاه خبر داد.​

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی در حساب کاربری خود در توئیتر از تمدید مهلت ثبت‌نام اساتید دانشگاه برای دریافت اینترنت رایگان با موافقت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی در این توئیت اظهار کرد: پیرو درخواست جامعه دانشگاهی، پیگیری همکاران ما در معاونت فناوری و نوآوری و موافقت وزیر ارتباطات امکان ثبت‌نام اساتید دانشگاه سراسر کشور برای دریافت اینترنت رایگان تمدید شد. اساتید دانشگاه برای دریافت این هدیه می‌توانند به سامانه ICTGifts.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام خود در زمان مقرر از دریافت بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی بهره‌مند شوند.

پیش‌ازاین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور حمایت از فرآیند آموزش در کشور، ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی مراکز علمی، دانشگاهی و حوزه‌های علمیه برای دانشجویان را رایگان اعلام کرد.

بر همین اساس فهرست سامانه‌های آموزشی اعلام شده برای اعمال تعرفه رایگان، در آدرس https://ict.gov.ir/fa/unitraffic، منتشر شد و برای مراکز آموزشی که مشخصات آن‌ها در سامانه مذکور درج نشده، امکان ثبت‌نام و درج اطلاعات توسط مدیر فناوری آن مرکز، در آدرس مذکور میسر شده است.

کد خبر 451005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینترنت کسب و کار اينترنتي اینترنت رایگان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اساتید دانشگاه اینترنت رایگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تمدید مهلت  تکمیل اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت