Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابراهیمی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تداوم روند افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، کار پذیرش بیماران را با مشکل مواجه می‌کند افزود: تا ساعت هشت صبح امروز ظرفیت ۱۰۰ تخت که برای بستری بیماران کرونا در نظر گرفته شده بود تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در صورت تداوم روند افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در جمعیت زیرپوشش این واحد دانشگاهی، ظرفیت تخت‌های پیش‌بینی شده بستری و بخش آی.‌سی.‌یو بیماران کرونایی در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تکمیل خواهد شد اظهار داشت: درصورت این اتفاق برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا، با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهیم شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از افزایش آمار فوتی‌های ناشی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه خبر داد و گفت: این اتفاق ناخوشایند باید هشدار جدی برای همه باشد و مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا کمتر شاهد از دست رفتن عزیزانمان باشیم.

ابراهیمی پور افزود: با شیوع موج سوم ویروس کرونا، فشار مضاعفی بر دوش کارکنان نظام سلامت وارد شده است و بر خلاف توصیه‌ها و هشدارهای مکرر، رعایت نکردن موارد بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک و حضور در مکان‌های شلوغ و رفت و آمدهای خانوادگی، روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را افزایش داده است.

وی ادامه داد: استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت فردی همواره باید مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم هرچه زودتر این بیماری را کنترل کنیم.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۳۲۲ تن از بیماران کرونایی طی۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل را برمی‌دارند و هیچ گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند و در جهت اهداف بلند و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بر همین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد.

وی به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و افزود: اخلاص شهید مطهری باعث ماندگاری این شهید عزیز شد و همه عمر خود را در راه خدا صرف و در کنار غیرت دینی در برابر جریانات انحرافی نیز حساس بود و به هر وسیله‌ای که می‌توانست در برابر انحرافات ایستادگی می‌کرد.

چهکندی نژاد تاکید کرد: امروز که دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواستند، متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که اهداف استبدادی و استکباری دارند در مقابل این خیزش ایستادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز بر دست دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا و اروپا دستبند می‌زنند و افرادی که به دنبال آزادی بیان هستند مهر سکوت بر لبان خود دوختند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و جایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 6091306

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند