Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هشت فیلم پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک بسته ۹۵ دقیقه‌ای در جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان نمایش داده می‌شود.

این نمایش علاوه بر حضور ۲ فیلم پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه ملی و بین‌المللی جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۲ فیلم پویانمایی «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا به ۲ بخشِ ملی و بین‌الملل و پویانمایی «بعله!» (باچی) به کارگردانی مهین جواهریان به بخش ملی این دوره از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافته است و به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق شبکه‌های اینترنتی فیلیمو، نماوا و تیوا نمایش داده می‌شود.

در همین حال دست‌اندرکاران جشنواره، هشت فیلم دیگر کانون را هم در یک مجموعه از طریق همین سه شبکه به نمایش گذاشته‌اند.

این مجموعه فیلم‌ها شامل فیلم‌های «این هم پول ماهی» به کارگردانی محمدعلی حسین‌خان و مرتضی احمدوند، «توکایی در قفس» به کارگردانی مهرداد شیخان، «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان، «زندگی مورچه‌ها» به کارگردانی مهرداد شیخان، «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا کزازی، «کشاورز و ربات» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «کیمیاگر» به کارگردانی مهدی خرمیان و «نقاش رومی» به کارگردانی فاطمه گودرزی بعدازظهر چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ در شبکه تعاملی تیوا، بعدازظهر پنجشنبه یکم آبان در نماوا و بعد از ظهر جمعه ۲ آبان در فیلیمو پخش می‌شود.

سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر آغاز شده است و تا ۲ آبان ادامه دارد.

کد خبر 5053192 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان اکبر عالمی برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی فیلم مستند شبکه پنج سیما سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان موسیقی ایرانی کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری