Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از شرکت‌های هواپیمایی داخلی گفت: قیمت بلیت هواپیما فعلاً افزایش نمی‌یاید.

قدس آنلاین؛ تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جلسه اخیر با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، اظهار کرد: در  این جلسه وضعیت حمل‌ونقل هوایی مسافری کشور، ایرلاین‌های داخلی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر انجام پروازهای داخلی با ۶۰ درصد ظرفیت صندلی‌های هواپیما بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که از فردا اول آبان‌ماه شرکت‌های هواپیمایی ملزم به اجرای این مصوبه ستاد ملی کرونا هستند، افزود: قیمت بلیت هواپیما فعلاً تغییر نمی‌کند و بنابر دستور وزیر راه و شهرسازی بررسی این موضوع به بعد از ارائه صورت‌های مالی شرکت‌های هواپیمایی در سال‌های ۹۷، ۹۸ و نیمه نخست امسال موکول شده است.

دهقانی زنگنه گفت: هفته آینده با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس،‌ وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی جلسه‌ای برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به‌دنبال آن هستیم که کمترین افزایش قیمت بلیت را اعمال کنیم؛‌ در این راستا بسته حمایتی جدید و تسهیلات دیگری برای ایرلاین‌های داخلی در نظر گرفته شده است که امیدواریم عملیاتی شود.

نیمه ماه جاری دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی پس از افزایش ۱۵۵درصدی قیمت بلیت برخی مسیرهای پروازی داخلی گفته بود: برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نیازی به مجوز سازمان هواپیمایی کشوری نداریم و نرخ جدید بر اساس دلار ۲۷هزارتومانی تعیین شده است.

مقصود اسعدی سامانی افزود: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه نرخ بلیت پروازهای داخلی آزادسازی شده است لذا شرکت‌های هواپیمایی برای تطبیق با وضعیت حمل‌ونقل هوایی اقدام به نرخ‌گذاری قیمت بلیت هواپیما می‌کنند.

وی تصریح کرد: نرخ کنونی بلیت هواپیما بر اساس دلار ۱۱هزارتومانی تعیین شده است، از سوی دیگر بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از اول آبان ماه شرکت‌های هواپیمایی باید حداکثر از ۶۰ درصد ظرفیت صندلی‌های خود استفاده کنند، این مسئله به‌همراه نرخ دلار ۲۷هزارتومانی باعث شده است قیمت‌گذاری جدید توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی انجام شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی یادآور شد: در جلسات با ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا بارها تأکید کردیم امکان شیوع ویروس کرونا در داخل هواپیما با توجه به تمهیدات انجام‌شده وجود ندارد اما با وجود این، ایرلاین‌های داخلی از اول آبان ماه ۹۹ باید با ۶۰ درصد ظرفیت خود اقدام به مسافرگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سازمان هواپیمایی کشوری حمایت از ایرلاین ها قیمت بلیت هواپیما بلیط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی وزیر راه و شهرسازی قیمت بلیت هواپیما ویروس کرونا ستاد ملی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم
  • به مفهومی به اسم شبکه تنظیم گری کشوری نیاز داریم
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟