Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمب‌افکن‌های ارتش سوری پایگاه‌های گروه تروریستی تحریرالشام را در منطقه «جبل الزاویه» واقع در جنوب ادلب بمباران کردند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه روز سه شنبه با همکاری روسیه و پس از شناسایی دقیق محل عناصر تروریستی گروه موسوم به هیات تحریر الشام (جبهه النصره) در منطقه «جبل الزاویه» واقع در جنوب ادلب، اقدام به حمله هوایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک منبع امنیتی سوریه به اسپوتنیک گفت که این حمله هوایی به سرنگونی بیش از هشت خودروی زرهی و ناوگان موتوری تروریست‌ها منجر شد.
منبع امنیتی تاکید کرد که در این حمله هوایی، دو پایگاه «مغاره» و «فرکیا» عناصر جبهه النصره هدف قرار گرفته‌اند.
عناصر تروریستی تحریر الشام یا همان جبهه النصره سابق در حاضر در بیشتر مناطق استان ادلب و حومه آن مستقر هستند.

شنبه هفته جاری هم ۱۰ تن از تروریست‌های تحریر الشام بر اثر انفجار انبار مهمات در شهر سلقین در حاشیه شمال ادلب به هلاکت رسیدند.

این انفجار در کارخانه و محل ذخیره سلاح رخ داد؛ جایی که پیشتر، کارگاه پلاستیک سازی بود.

ترکیه مرکز ایتام «محمد مُرسی» در شمال سوریه افتتاح کرد

دولت ترکیه برای کودکان سوری که خانواده خود را در پی حملات تروریست‌ها از دست داده‌اند، مرکزی تحت عنوان «محمد مُرسی» در ادلب واقع در شمال سوریه افتتاح کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ریاست اداره حوادث غیرمترقبه و اضطراری ترکیه اعلام کرد که با همکاری دو جمعیت ترکیه‌ای «الفتح» و «اوزغور» مرکزی برای ایتام و خانواده‌های آن‌ها تحت عنوان «محمد مرسی» در ادلب راه‌اندازی شده است.
جمعیت «الفتح» ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این مرکز شامل ۲۰۰ منزل مسکونی و همچنین مسجد و مدرسه و چندی ساختمان است و در منطقه «مشهد روحین» در حومه ادلب ساخته شده است.
«یلماز بولات» رئیس این جمعیت گفته که کار به شکل فشرده‌ای برای آماده کردن ایتام سوری در آینده ادامه دارد.
وی افزود: زندگی در اردوگاه‌های سوریه، آوارگان سوری را خسته را کرده است و شرایط سخت اردوگاه‌ها آن در فصل زمستان و سردی هوا، بر رنج و درد آن‌ها خواهد افزود.
بولات تاکید کرد: به منظور درد و رنج کمتر ساکنان اردوگاه‌ها، خانه‌هایی از آجر و خشت در ادلب ساخته‌ایم تا خانواده‌های سوری که از جنگ آسیب دیده‌اند از آن به عنوان مکان گرمی استفاده کنند.
رئیس جمعیت الفتح تاکید کرد که این مرکز می‌تواند ۴۵۰ یتیم سوری را به همراه مادرانشان در خوی جای دهد.
وی گفت که نام محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر را برای این مرکز ایتام انتخاب کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحریرالشام ادلب ارتش سوریه جبهه النصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی بامداد امروز جمعه از شهید و مجروح شدن شماری از فلسطینیان در بمباران بامدادی رفح خبر دادند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن تعدادی شهید و مجروح شدند. چند نفر از شهدا کودک هستند.

کد خبر 6095435 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی|جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه