Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد تا با برگزاری جلسه هم اندیشی با دیگر کاندیداها، در راستای پیشبرد هر چه بهتر اهداف دو‌ومیدانی کشور، از خرد جمعی، نقطه نظرات و‌ پیشنهادات مطرح شده در مجمع، استفاده نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی؛ مجمع انتخاباتی پست ریاست فدراسیون دوومیدانی در تاریخ ۲۰ مهر ماه برگزار شد و در پایان هاشم صیامی با کسب اکثریت آرا به مدت ۴سال سکان هدایت این فدراسیون را در دست گرفت، اما نکته قابل توجه در این میان ارائه برنامه ها و چشم انداز برای دوومیدانی کشورمان از سوی دیگر کاندیداهای حاضر در مجمع بود که هر یک نسبت به شناخت و نوع نگرش خود به ورزش پایه و مادر این برنامه ها را تهیه، تنظیم و مطرح نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشته چند روز از آغاز به کار ریاست جدید فدراسیون وی قصد دارد به منظور استفاده از خرد جمعی و نظرات دیگر کاندیداها با برگزاری جلسه هم اندیشی با آنها از تجربیات و پیشنهاداتی که می تواند در پیشبرد اهداف فدراسیون دوومیدانی راهگشا باشد، استفاده نماید.

تاریخ جلسه فوق الذکر به زودی از سوی روابط عمومی فدراسیون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی