Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی با وجود بسنده کردن تیمش به یک تساوی خانگی مقابل سویا در اولین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از نتیجه و عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش را در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل سویا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا به میدان فرستاد که این بازی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه چلسی میزبان بود و از این تیم انتظار می‌رفت که برنده بازی باشد، لمپارد از نتیجه بازی راضی بود و از اینکه در این مسابقه شاهد برطرف شدن بخش زیادی از اشتباهات تدافعی بازی‌های قبلی تیمش بود، ابراز رضایت کرد.

لمپارد با تمجید از تیاگو سیلوا مدافع میانی برزیلی چلسی و نقش او در بسته ماندن دروازه آبی‌پوشان لندن، در تمجید از این بازیکن 36 ساله که در هر یک از سه کلین‌شیت قبلی چلسی در این فصل تأثیرگذار بوده است، گفت: من فکر می‌کنم که سیلوا امروز بسیار خوب بازی کرد. من قبل از بازی درباره کیفیت و تجربه او صحبت کرده بودم و او در این بازی هر دو آن فاکتورها را در بازی‌اش نشان داد و روی سایر بازیکنانش هم تأثیر گذاشت. سیلوا نقش پررنگی در بسته ماندن دروازه تیم ما داشت. در طول فصل من دقایق حضور او را مدیریت خواهد کرد. رابطه‌ام با او بسیار صمیمانه است حتی با اینکه او از یک مترجم برای ارتباط برقرار کردن با من استفاده می‌کند. من همیشه با دقت عملکرد او را زیرنظر خواهم داشت و یادم هست که در اواخر دوران بازی خودم هم در پستی مشابه به پست سیلوا بازی می‌کردم. به همین دلیل من سعی خواهم کرد که در تمرینات سطح آمادگی او را بالا نگه دارم که تا جای ممکن بتوانیم از وی در بالاترین سطح در بازی‌های‌مان استفاده کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا| شروع پرقدرت بارسلونا/ پاری‌سن‌‌ژرمن باز هم به منچستریونایتد باخت

 

بهبود عملکرد تدافعی چلسی صرفاً به دلیل حضور سیلوا نبود بلکه مدافعان هم در امور دفاعی شرکت داشتند و مهاجمان هم روی بازیکنان تیم حریف فشار آوردند. با این حال این رویکرد چلسی سبب کاهش خلاقیت و روانی حرکات چلسی شد. با این حال لمپارد از نتیجه و عملکرد شاگردان راضی به نظر می‌رسید.

وی گفت: من راضی‌ام و فکر می‌کنم که نتیجه مثبتی هم گرفتیم. فصل گذشته که اولین بازی‌مان را باختیم کلی فشار روی ما وارد شد که خلاص شدن از آن کار سختی بود. به همین دلیل برای من خیلی مهم بود که در شروع راه نتیجه بدی نگیریم به خصوص که حریف‌مان هم تیم باکیفیتی است. کلین‌شیت امروز برای ما دستاورد مهمی بود، چون سویا تیمی است که می‌تواند برای رقبایش دردسرساز شود. آنها به شیوه‌ای فیزیکی بازی می‌کنند، یک سبک متمایز دارند که پرس کردن‌شان را سخت می‌کند و با این وجود ما همپای آنها بازی کردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرانک لمپارد لیگ قهرمانان اروپا چلسی فرانک لمپارد لیگ قهرمانان اروپا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست