Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:13:30 GMT

بیش از ۴۴۷ هزار عدد ماسک در زنجان توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۰۲۷

بیش از ۴۴۷ هزار عدد ماسک در زنجان توزیع شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین همپا قبل از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونای استان زنجان، با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توسط مردم استان کاهش یافته است، گفت: با وجود همه هشدارهای داده شده با این وجود برخی از شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه دراستان زنجان مشکلی از بابت ماسک وجود ندارد، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته ۴۴۷ هزار و ۵۱۸ عدد ماسک در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های استان زنجان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بازرسی استانداری زنجان، گفت: این استان مشکلی درخصوص تولید ماسک ندارد و بازار اشباع شده است.

همپا تاکید کرد: با بازرسی‌هایی که در استان توسط بازرسین انجام گرفته رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط داروخانه‌ها از ۷۰ درصد به ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: از ۵۲ داروخانه دراستان بازرسی انجام شده و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار خوب است.

مدیرکل بازرسی استانداری زنجان، تصریح کرد: در زنجان حمل و نقل درون شهری بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رانندگان نسبت به گذشته کاهش یافته است.

همپا گفت: شهرداری زنجان نسبت به ارتقای بهداشت فردی و اجتماعی مدیریت لازم را داشته باشد.

کد خبر 5053090

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری زنجان نظارت و بازرسی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مشهد نیروی انتظامی هفته ناجا بهداشت فردی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت شهرستان زنجان، عنوان کرد: همه‌ ما بایستی تلاش کنیم شعار پیشگیری بهتر از درمان را به منصه ظهور برسانیم، چرا که پیشگیری بسیار سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است. 

وی افزود: اگر بتوانیم امر پیشگیری را به خوبی مدیریت کنیم، درصد بالایی از بیماری‌ها و مشکلات بعدی دامن‌گیر افراد جامعه نخواهد شد.

خالقی با تأکید بر اهمیت تجهیز کردن خانه‌های بهداشت، افزود: اگر خانه‌های بهداشت مناطق کوچک و کمتر توسعه‌یافته نظیر روستاها مجهز و به‌روز باشند، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهیم بود.

او گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان این مناطق شده و موجبات آسودگی آنان را فراهم خواهد آورد و طبعاً با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شأن و جایگاه والای فعالان حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: حیطه‌ کاری بهداشت و درمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از آن‌جایی‌که این حوزه کاری با جان و حیات انسان‌ها در ارتباط است، فعالان حوزه بهداشت و درمان بایستی نهایت دقت و ظرافت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی