Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:14:47 GMT

دامغان ۵۰۰ واحد دامداری صنعتی و نیمه صنعتی فعال دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۱۶۱

دامغان ۵۰۰ واحد دامداری صنعتی و نیمه صنعتی فعال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای دامی و کشاورزی دامغان به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه روزانه حدود ۷۵ تن شیر در شهرستان تولید و روانه بازار می‌شود، بیان کرد: در این شهرستان ۵۰۰ واحد دامداری صنعتی و نیمه صنعتی با ۱۲ هزار رأس دام سنگین و ۴۰۰ هزار رأس دام سبک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر افزایش سهم نهاده‌های دامی دامغان تاکید کرد و افزود: واحدهای تولیدی دامی باید به چرخه تولید باز گردند و از سوی دیگر افزایش تولید در واحدهایی که با ظرفیت کمتر از آنچه سرمایه گذاری و ظرفیت اسمی دارند، می‌بایست رخ دهد.

فرماندار دامغان گفت: تلاش داریم با کمک سیستم بانکی مشکلات واحدهای تولیدی دامی و همچنین کسانی که در بحث زیرساخت‌ها دچار نقصان هستند، برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه در خصوص کمبود نهاده‌های دامی و کشاورزی شامل سویا، ذرت، سبوس، جو، نداشتن خدمات عمومی و برخی واحدها دامی شامل آب، برق، و گاز بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 5053267

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دامغان واحدهای دامداری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مشهد نیروی انتظامی هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان