Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، اعلام کرد، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ در خصوص واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در خیابان ساحلی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷ را به همراه گروه امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با جدول حاشیه خیابان برخورد کرده و واژگون شده بود.

آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

تیم امداد و نجات خودرو را پس از ایمن سازی کامل، با استفاده از ابزار مخصوص به حالت اولیه باز گرداندند و پس از پاکسازی سطح جاده و تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور، عملیات خود را پایان دادند.

این حادثه  مصدومی نداشت.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی خودروی پراید انحراف از مسیر اصلی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • مهار آتش در خودروی سواری