Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:56:09 GMT

بیانیه نمایندگان در تقدیر از خدمات «ناجا»

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۳۴۳

بیانیه نمایندگان در تقدیر از خدمات «ناجا»

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۲ نفر از نمایندگان در تقدیر از خدمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حافظ امنیت التزام و انضباط اجتماعی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نهادی انقلابی است که با حضوری گسترده در پهنه جغرافیای کشور و در متن و بطن زندگی مردم به پاسداری از ارزش‌های والای نظام اسلامی و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی که مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شبانه‌روزی مأموران خدوم و از جان گذشته‌ای است که با صلابت و قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون‌ستیزان، جامعه گریزان و هنجارشکنان مردانه ایستاده‌اند. برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و ناامن‌کنندگان محیط زندگی و فضای عمومی جامعه، جلوه دیگر از مجاهدت نیرو در برقراری نظم  و امنیت در کشور است.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به همه مجاهدان سبزپوش عرصه نظم و امنیت از مدیریت جهادی و شایسته فرمانده نیروی انتظامی و مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم آن نیرو تقدیر و تشکر نموده، آمادگی خود را برای حمایت و تقویت همه جانبه از این نیروی انقلابی اعلام می‌داریم.

کد خبر 5053324 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی علی کریمی فیروزجایی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حسن روحانی سعید خطیب زاده برجام حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف ویروس کرونا اسحاق جهانگیری ایران هیئت دولت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است