Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:04:01 GMT

«رو در رو» در مرحله انتخاب نهایی بازیگران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۴۷۳

«رو در رو» در مرحله انتخاب نهایی بازیگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، حسین شهابی کارگردان سینما درباره علت به تاخیر افتادن ساخت «رو در رو» و وضعیت پیشبرد پروژه در حال حاضر بیان کرد: پروانه ساخت فیلم «رو در رو» در سال ۹۸ صادر شده اما امکان ساخت و تولید آن به خاطر این اپیدمی همه گیر تا امروز به تعویق افتاده بود. این روزها در مرحله نهایی انتخاب بازیگران فیلم قرار داریم و پس از تمدید پروانه ساخت، تولید آن را بر اساس پروتکل های بهداشتی موجود آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به انتخاب تمامی بازیگران این اثر سینمایی از هنرجویان یک موسسه آموزشی سینمایی به جز ۲ بازیگر اشاره کرد.

شهابی درباره این سبک و دیدگاه در بازیگری توضیح داد: جدا از مناقشه ای که برسر این واژه در بین فیلسوفان و متفکران قدیم و جدید در رابطه با هستی شناسی وجود داشته و دارد، من در آموزش بازیگر تنها از پوسته واژه استفاده کرده ام، به این معنی که ساختار دراماتیکی در فیلمنامه، دکوپاژ و فضاسازی در کارگردانی و پرفورمنس در بازیگری، همگی باید مبتنی بر خرد و منطبق با واقعیت ملموس باشد.

وی در پاسخ به اینکه بر اساس این سبک چگونه یک هنرجوی بازیگری متاثر از فیلمنامه ای آموزش داده می شود که هنوز وجود ندارد، عنوان کرد: تمام هنرجویان موسسه قبل از ورود به رشته اصلی خود، ابتدا با تعریف دقیق راسیونالیسم در سه رشته اصلی سینما یعنی فیلمنامه و کارگردانی و بازیگری آشنا می شوند. سپس می آموزند که چگونه بی واسطه کارگردان تمام آموخته های خود را متاثر از متن احتمالی تماما در حیطه خرد اجرا کنند. در مرحله بعد است که با وارد شدن کارگردان درک مشترک آنها خردگرایی اثر را عمیق تر، یا عدم تفاهم شان مسئله را به چالش خواهد کشاند.

«رو در رو» روایت گر زندگی ۱۰ دختر جوان است که برای راه‌اندازی شغلی جدید کارگاه کوچکی را در تهران اجاره کرده و مشغول به کار در آن می‌شوند.

کد خبر 5053322 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین شهابی بازیگر سینما فیلم سینمایی فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان اکبر عالمی برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی فیلم مستند سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان رو در رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم/ نگاهی به فیلم مست عشق
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد