Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:01:01 GMT

۱۹۴ هکتار از اراضی ملی آذربایجان‌غربی رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۵۶۷

۱۹۴ هکتار از اراضی ملی آذربایجان‌غربی رفع تصرف شد

سید محسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان اراضی رفع تصرف شده ۶ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در اجرای احکام قطعی این اداره کل رشد ۲۹۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال پیش شاهد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت همچنین ۴۴ هکتار از  اراضی رفع تصرف فوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو اضافه کرد: ارزش ریالی احکام فوری رفع تصرف شده نیز یک‌هزار میلیارد ریال برآورده شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن رشد ۵۰۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۵ در ۱۴ شهرستان استان تشکیل شده و حدود ۵۰ نفر در این بخش فعالیت و اوضاع اراضی را رصد می‌کنند.

وی افزود : جلوگیری از هرگونه اختلال، تصرف، تجاوز، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و برخورد با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان حفاظت است.

۱۶ هزار و ۲۵۳ اراضی ملی قابل حفاظت در آذربایجان‌غربی وجود دارد که حفاظت و صیانت از این میزان اراضی به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی تحویل داده شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه اختصاصی ایرنا تصرف اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه اختصاصی ایرنا تصرف اراضی آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه اختصاصی ایرنا تصرف اراضی اخبار کنکور آذربایجان غربی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه