Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد موسوی زاده روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست با استفاده از ساز و کارهای اثرگذار و بازدارنده از اهداف اصلی طرح است.

وی با اشاره به این که در این طرح مشترکان به سه دسته "کم مصرف" ، "خوش مصرف" و "پرمصرف" تفکیک می شوند گفت: برای هر دسته از مشترکان، براساس مصوبه هیات وزیران، الگوی مصرف تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که درنظراست با اجرای کامل این طرح، تعداد مشترکان پرمصرف به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یابد افزود: انتظار می رود با اصلاح میزان مصرف مشترکان خوش مصرف، به تعداد مشترکان کم مصرف اضافه شده و با این وضعیت، میزان مصرف برق مشترکان خانگی کاهش یابد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شده در بخش مولّد به کار گرفته شود.

موسوی زاده خاطـرنشان کرد: با استفاده از زیرسـاخت قـبض سبز و ارسال پیامک، به مشترکین اطلاع رسانی می شود که جزءِ کدام دسته از مشترکان "کم مصرف"، "خوش مصرف" و یا "پرمصرف" قرار دارند.

وی اظهار داشت: این طرح  به تصویب هیئت وزیران رسیده و دستورالعمل اجرایی آن از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ گردیده و از آبان ماه امسال، عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که مشترکانی که الگوی مصرف برق را رعایت کنند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی در بهای برق مصرفی می شوند یادآور شد: مشترکان خوش مصرف با کاهش حداقل ۱۰ درصدی و مشترکین پرمصرف با تغییر رفتار مصرفی و مدیریت مصرف، می توانند در زمره اشتراک های کم مصرف قرار گیرند.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق برق شركت توزيع نيروی برق سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق برق شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور خوش مصرف کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین

حمیدرضا محمدی در رابطه با سند تحول قوه قضاییه اخیر رئیس قوه قضائیه ضمن بیان اینکه سند تحول قضایی، سند خوبی است؛ گفت: بهتر بود که در تدوین سند تحول قضایی از نظرات وکلا هم استفاده می کردند تا راهکارها را ارایه دهند.

وی افزود: یکی از مواردی که در سند تحول قضایی نیامده مربوط به حقوق کارکنان و قضات است زیرا درآمد و حقوقشان بسیار ناچیز است و بعضی از قضات حتی در مخارج زندگی روزمره خود مانده اند؛ زیرا حجم پرونده هایی که بر روی میز قضات است، بسیار زیاد است و مسلما قضات توان رسیدگی به این حجم از پرونده‌ها را ندارند. 

این وکیل دادگستری گفت: آنچه که سیستم قضایی ما را دچار ضعف کرده، حجم انبوه ورودی پرونده هاست و  باید به این موارد توجه میشد. 

وی افزود: بهتر است که اداره ثبت قوی شود زیرا در این صورت  بخشی از پرونده های ملکی ما به سرانجام می رسد. 

محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل افزایش پرونده‌ها مربوط به ایرادات شکلی در قانون ماست و اگر قانون اصلاح شود دیگر شاهد وجود حجم انبوهی از پرونده‌ها در دستگاه قضایی نیستیم و نیمی از پرونده‌های دادگستری کاهش می یابد؛ لذا بهتر است قبل  از هر کاری پیشگیری کنیم زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!