Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@10:11:30 GMT

بمب نقل و انتقالات شبانه بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۲۱۷

بمب نقل و انتقالات شبانه بارسلونا

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش از تمدید قرارداد با چهار بازیکن اصلی خود خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا دقایقی پس از بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر فرنتس‌واروش که با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید، در اقدامی جالب با ۴ بازیکن اصلی خود تمدید کرد.

جرارد پیکه، مارک آندره تراشتگن، فرنکی دی‌یونگ و کلمان لانگله بازیکنانی بودند که پس از مذاکره با مدیران بارسا برای کاهش دستمزد توافق کردند و در جمع کاتالان‌ها باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد دی‌یونگ و لانگله تا سال ۲۰۲۶، تراشتگن تا سال ۲۰۲۵ و پیکه تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرنکی دی یونگ جرارد پیکه فرنکی دی یونگ مارک آندره تراشتگن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز ۴ اردیبهشت از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان از اوایل دی ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز