Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت: امروز با رئیس‌جمهور صحبت کردم و ایشان گفت تمام سامانه‌های آموزشی دانشگاه آزاد هم به‌صورت رایگان از طریق شبکه ملی اطلاعات در دسترس باشد که این اتفاق از فردا رخ خواهد داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص برخی اخبار منتشر شده درباره حملات سایبری به بعضی سازمان‌ها اظهار داشت: مراکز حساس مانند سازمان بنادر به‌لحاظ موضوعات حملات سایبری زیر مجموعه وزارت اطلاعات هستند و بهتر است که این وزارتخانه با مرکز ملی فضای مجازی اطلاع‌رسانی کنند؛ مساعدت‌هایی برای مقابله با این موضوع نیاز بود که از سوی وزارت ارتباطات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 وی در ادامه درخصوص اینترنت رایگان برای آموزش‌های مجازی بیان کرد: دانشجویان به نمایندگی از یک میلیون دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه‌ای با ما داشتند و بحث این بود که سامانه‌های دانشگاه آزاد رایگان نشده و دانشجویان این دانشگاه برای استفاده از آموزش در فضای مجازی دارای مشکل هستند. حرف‌ این دانشجویان درست بود اما باید توجه داشت که دانشگاه آزاد که از دانشجویان شهریه اخذ کرده و بابت تشکیل کلاس هزینه می‌گیرد، باید این بسترها را فراهم کند. در هر حال امروز با رئیس‌جمهور صحبت کردم و ایشان گفت تمام سامانه‌های آموزشی دانشگاه آزاد هم به‌صورت رایگان از طریق شبکه ملی اطلاعات در دسترس باشد که این اتفاق از فردا رخ خواهد داد.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: برخی اساتید دانشگاه‌ها از دانشگاه فرهنگیان و برخی اساتید سایر دانشگاه‌ها به‌علت این‌که لیست‌های ابتدایی‌شان تکمیل نبود، از ثبت‌نام برای دریافت بسته آموزشی جا مانده بودند و به‌همین دلیل با هماهنگی‌های انجام شده امروز سامانه مجدد باز می‌شود تا آن‌هایی که از ثبت‌نام جا مانده‌اند بتوانند از طریق سایت برای دریافت بسته اینترنتی اقدام کنند.

آذری‌جهرمی گفت: در هفته گذشته رشد قابل ملاحظه‌ ترافیک را در شبکه شاهد هستیم و تعطیل شدن مدارس نقش بسزایی در بالا رفتن ترافیک شبکه داشته است. به‌همین واسطه برای کنترل پایش کیفیت، کمیته‌ای تشکیل دادیم تا وضعیت کیفیت اینترنت از این طریق سنجیده شود و آن‌را در دسترس عموم قرار دهیم که این‌کار به‌صورت دائم در حال پیگیری است.

فعال شدن اینترنت رایگان برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشورآذری جهرمی: دولت الکترونیک ابزار شفاف‌سازی است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم محمد جواد جهرمی دانشگاه آزاد جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم محمد جواد جهرمی وزیر ارتباطات دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد